| کد خبر: 169998 |

◄ توییت ماسک دو میلیارد دلار از ارزش سهام تسلا کاست

در پی گرفتار شدن 12 دانش آموزان تایلندی به همراه معلم‌شان در یک غار، «آیلان ماسک» اعلام آمادگی کرد که زیردریایی ساخت تسلا را برای نجات این افراد به تایلند بفرستد.

تین نیوز

در پی گرفتار شدن 12 دانش آموزان تایلندی به همراه معلم‌شان در یک غار، «آیلان ماسک» اعلام آمادگی کرد که زیردریایی ساخت تسلا را برای نجات این افراد به تایلند بفرستد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از رویترز، این کمک «آیلان ماسک» از طرف تایلند رد شد و بالاخره همه افراد گرفتار در غار سالم به بیرون انتقال داده شدند؛ اما یک غواص در حین امدادرسانی جان خود را از دست داد.

یک غواص انگلیسی که در این عملیات نجات حضورداشته در توییتر خود نوشته بود: او (ماسک) با زیردریایی‌هایش به جهنم بروند. مطلقا هیچ شانسی وجود ندارد که این زیردریایی‌ها بتوانند کار کنند.

ماسک هم پس‌ازاین برخورد یکشنبه‌شب در توییتر خود نوشت: ما ویدیویی از این‌که مینی‌زیردریایی ما بدون هیچ مشکلی کل مسیر غار شماره ۵ را تا پایین می‌پیماید، منتشر خواهیم کرد. ببخشید کودک‌آزار عزیز، خودت این‌طور خواستی.

با توجه به این توییت که  بعدا پاک شد و همچنین عدم وجود مدرکی برای متهم کردن آقای آنسورس به پدوفیل (بیماری کودک‌آزاری)، او می‌گوید درنظر دارد از ایلان ماسک در این رابطه شکایت کند.

پس‌ازاینکه درگیری توییتری و با توجه به هشدار برخی تحلیل‌گران درباره امکان انحراف ماسک از تجارت اصلی تسلا یعنی تولید خودروهای الکتریکی، سهام تسلا بیش از ۳.۵ درصد سقوط کرد.

هجوم سرمایه‌گذاران به فروش سهام، دو میلیارد دلار از ارزش این شرکت را از بین برد و سهام تسلا که روز جمعه در قیمت ۳۱۸.۸۷ دلار بسته‌شده بود، تنها ظرف چند ساعت از معاملات دوشنبه‌شب آمریکا تا ۳۰۷.۲۰ دلار سقوط کرد.

آنسورس به ناین‌نیوز گفت: این تمام نشده است. توجیهی در کار نیست. ما فقط اینجا بودیم که ۱۲ نوجوان را نجات دهیم. من واقعا ماسک را درک نمی‌کنم. واضح است که غرور او جریحه‌دار شده است. من پس از بازگشت به لندن در این زمینه با مشاوران صحبت خواهم کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.