| کد خبر: 169979 |

ثبت مدارک شرط ورود خودروهای هیبریدی به محدوده طرح ترافیک

در صورتی خودروهای برقی و هیبریدی مشمول تخفیف 90 درصدی طرح ترافیک برای ورود به محدوده طرح ترافیک می‌شوند که، پس از ثبت نام در سایت mytehrn.ir، مدارک مثبته را دفاتر خدمات دولت الکترونیک ارائه داده و بعد از تائید مدارک و شارژ حساب شهروندی وارد محدوده طرح ترافیک شوند.

تین نیوز

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران از مالکان خودروهای هیبریدی و برقی خواست تا برای ورود به محدوده طرح ترافیک، به دفاتر دولت الکترونیک شهر مراجعه کنند.

به گزارش تین‌نیوز، مصطفی قنبرنژاد افزود: در صورتی خودروهای برقی و هیبریدی مشمول تخفیف 90 درصدی طرح ترافیک برای ورود به محدوده طرح ترافیک می‌شوند که پس از ثبت‌نام در سایت mytehrn.ir، مدارک خود را به دفاتر خدمات دولت الکترونیک ارائه داده و بعد از تائید مدارک و شارژ حساب شهروندی وارد محدوده طرح ترافیک شوند.

وی افزود: خودروهای هیبرید و برقی چناننچه بدون طی مراحلی که به آن اشاره شد وارد محدوده طرح ترافیک شوند قطعاً باید عوارضی برابر خودروهای دیگر بپردازند.

قنبرنژاد تاکید کرد: ساکنین محدوده طرح ترافیک نیز پس از ثبت‌ اطلاعات فردی و خودرویی خود درسایت mytehran.ir، حتما باید مدارک را به دفاتر خدمات دولت الکترونیک ارائه کنند و بعد از تائید می‌توانند از تسهیلات یک‌بار خروج قبل از 8:30 صبح و یک‌بار ورود بعد از ساعت 17 به محدوده طرح ترافیک بدون پراخت عوارض، آمد و شد داشته باشند.

به گزارش تین‌نیوز، با اجرای طرح ترافیک جدید این دغدغه نزد ساکنین مناطق واقع در محدوده طرح ترافیک به وجود آمد که آیا برای هربار ورود و خروج برای رفتن به محل سکونت خود باید عوارض بپردازند و یا مشمول جریمه شوند؟ ا

آلودگی هوا در نیمه دوم سال در تهران اما یکی از اساسی‌ترین مسائلی است که مدیریت شهری را به خود سرگرم کرده و چاره‌جوئی نیز برای آن سخت شده است. امتیاز دادن به خودروهای برقی و هیبریدی برای ورود به محدوده طرح ترافیک شاید کمی در کاهش آلایندگی‌ها موثر واقع شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.