| کد خبر: 169955 |

◄ پیشرفت 70درصدی پروژه ساخت آزادراه اصفهان-شیراز

خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: درصورتی‌که منابع مالی موردنیاز برای این پروژه به‌موقع تخصیص یابد، می‌توان انتظار داشت که این مسیر مهم در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۸ یا در سال ۱۳۹۹ زیر بار ترافیکی برود.

تین نیوز

پروژه احداث آزادراه اصفهان-شیراز پیشرفت خوبی داشته است. خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب گفت: درصورتی‌که منابع مالی موردنیاز برای این پروژه به‌موقع تخصیص یابد، می‌توان انتظار داشت که این مسیر مهم در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۸ یا در سال ۱۳۹۹ زیر بار ترافیکی برود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، خادمی اظهارکرد: این پروژه مهم که با طول ۲۲۵ کیلومتر طولانی‌ترین آزادراه درحال ساخت کشور به‌شمار می‌رود، خوشبختانه به مرز پیشرفت ۷۰ ‌درصدی در عرصه زیرسازی رسیده و بیش از ۱۰۰ کیلومتر آن در زیرسازی کارشان به پایان نزدیک شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور درباره نقش دولت در تامین منابع مالی این پروژه گفت: آخرین برآوردها نشان می‌دهد که این پروژه حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان تزریق اعتبار داشته که از این رقم ۵۰‌درصد سهم دولت و ۵۰‌درصد آورده سرمایه‌گذار بوده است.

او بابیان اینکه این آزادراه یکی از مهم‌ترین طرح‌های زیرساختی ایران به‌شمار می‌رود، توضیح داد: آزادراه اصفهان-شیراز از اصلی‌ترین حلقه‌های تکمیل کریدور شمال به جنوب ایران به‌شمار می‌رود که مسافت سفر جاده‌ای میان این دو شهر  مهم را حدوداً ۱۳۰ کیلومتر کاهش خواهد داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.