| کد خبر: 169943 |

◄ استفاده از 5 کشتی تمام الکتریکی در حمل‌ونقل داخلی دانمارک

شرکت حمل‌ونقل عمومی Arriva Danmark، قراردادی برای دریافت 5 کشتی تمام الکتریک، با کارخانه Damen امضا کرد. این کشتی‌ها در ناوگان حمل‌ونقل عمومی دانمارکی MOVIA در کپنهاگ پایتخت دانمارک، که برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در صنعت حمل‌ونقل تلاش می‌کند، به کار گرفته خواهند شد.

تین نیوز

شرکت حمل‌ونقل عمومی Arriva Danmark، قراردادی  برای دریافت پنج کشتی تمام الکتریک، با کارخانه Damen  امضا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل تین‌نیوز به نقل از safety4sea این کشتی‌ها در ناوگان حمل‌ونقل عمومی دانمارکی MOVIA در کپنهاگ پایتخت دانمارک که برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در صنعت حمل‌ونقل تلاش می‌کند، به کار گرفته خواهند شد.

تحت این قرارداد 12 ساله، کشتی‌های تماماً الکتریکی، بدون انتشار گازهای گلخانه‌ای و آلودگی صوتی نزدیک به صفر تولید خواهند شد و کارخانه Damen، در طرح جدید خود، ظرفیت مسافر را 60 نفر به 80 نفر افزایش خواهد داد. همچنین این شرکت،  در ابتدا و انتهای مسیرهای حرکتی، دستگاه‌های شارژ سریع نصب خواهد کرد.

تورین هانسن، یکی از مدیران Arriva Danmark گفت: «باعث افتخار ما است که در راه دستیابی شهر کپنهاگ به هدفش، که رسیدن به انتشار صفر گازهای گلخانه‌ای در صنعت حمل‌ونقل عمومی در سال‌های پیش رو است، نقش خواهیم داشت.»

استفاده از کشتی‌های الکتریکی و هیبریدی، مصرف سوخت، هزینه‌های نگهداری و انتشار آلودگی را  به میزان قابل‌توجهی کاهش خواهد داد، به همین علت در سال‌های اخیر، استفاده از برق در کشتی‌رانی، بخصوص در ناوگان داخلی دانمارک افزایش‌یافته است. از سال 80 تاکنون، تعداد کشتی‌های الکتریکی در دانمارک، هرسال دو برابر سال قبل شده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.