| کد خبر: 169652 |

جاده‌های گیلان ۷ نفر را به کام مرگ کشید

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت:‌ در چند روز اخیر ۷ نفر به‌علت حوادث جاده‌ای در محورهای استان گیلان جان خود را از دست دادند.

تین نیوز

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت:‌ در چند روز اخیر ۷ نفر به‌علت حوادث جاده‌ای در محورهای استان گیلان جان خود را از دست دادند. 

سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ در چند روز اخیر حوادث ترافیکی متعددی در استان گیلان رخ داده است به طوری‌که تاکنون 7 نفر جان خود را از دست داده و بیش از 25 نفر مصدوم نیز برای مداوا به بیمارستان‌های استان منتقل شده‌اند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان عنوان کرد:‌ ساعت 14 امروز یک دستگاه مینی‌بوس که از سمت املش به بلوردکان در حال عزیمت بود به علت عدم رعایت سرعت مطمئنه دچار انحراف و سپس واژگونی می‌شود که در این حادثه یک خانم 35 ساله جان خود را از دست می‌دهد.

محمدپور در مورد مصدومان حادثه مذکور نیز افزود:‌ در این حادثه 2 نفر از سرنشینان مینی‌بوس به شدت مصدوم شده و به بیمارستان پورسینای رشت اعزام شدند علاوه بر این تعداد 13 نفر نیز جهت مداوا به بیمارستان‌های سیاهکل،‌ املش و لنگرود منتقل شدند.

وی از مداوای سرپایی 9 نفر از دیگر سرنشینان وسیله نقلیه حادثه‌دیده خبر داد و بیان داشت:‌ طبق بررسی‌ها مشخص شد که مینی‌بوس واژگون شده به همراه مسافرانش از افراد غیر بومی بوده‌اند که به علت عدم آشنایی راننده به محور و عدم رعایت نکات ایمنی دچار این حادثه شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از یک حادثه دیگر در محور رودسر سخن گفت و ‌ابراز داشت:‌ دیشب یک دستگاه خودروی سواری مگان با چهار سرنشین خود در حال تردد در یکی از محورهای فرعی رودسر بود که به علت سرعت زیاد و خروج از جاده به رودخانه سقوط می‌کند.

محمدپور با اعلام اینکه 3 نفر در این حادثه از جمله یک کودک 9 ساله جان خود را از دست داده‌اند تصریح کرد:‌ یک زن و یک مرد در این سانحه به شدت مصدوم شده و فوت کردند و راننده وسیله نقلیه سواری نیز در حال حاضر به علت شدت جراحات در وضعیت نامطلوبی به سر می‌برد.

وی به یک حادثه ترافیکی دیگر در یکی از محورهای غربی استان گیلان نیز اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر در محور رضوانشهر به بندرانزلی به علت سرعت بسیار بالای وسیله نقلیه و عدم آشنایی راننده به جاده حادثه‌ای رخ داد که در این سانحه 3 نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان علت بسیاری از حوادث جاده‌ای اخیر را برشمرد و عنوان کرد:‌ رانندگی کردن طولانی مدت و عدم استراحت کافی‌،‌ آشنا نبودن رانندگان غیربومی با محورهای گیلان و تردد در مسیرهای فرعی استان آن‌هم در زمان شب از مهم‌ترین این علل هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.