| کد خبر: 169650 |

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری استان مرکزی:

◄ اصلاح ۶ نقطه حادثه خیز محورهای استان مرکزی

اصلاح ۶ نقطه حادثه خیز محورهای استان مرکزی در حال انجام است.

تین نیوز

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری استان مرکزی، از اصلاح شش نقطه پرحادثه و پرتصادف در محورهای استان و پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی این طرح خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، بهروز یحیی‌زاده گفت: اصلاح این نقاط پرحادثه از سال گذشته در دست اقدام است که برخی از این پروژه ها بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

وی افزود: زیر گذر تقاطع روبروی شهرک صنعتی پرندک، زیرگذر تقاطع روستای نادرآباد، زیرگذر تقاطع آوه، زیرگذر تقاطع روستای حاجی آباد، ایمن سازی سه راهی رنگرز - زرندیه و اصلاح شیب شیروانی محور ساوه - سلفچگان شش پروژه ای هستند که از سوی اداره نگهداری ابنیه فنی  در حال اصلاح و تکمیل قرار دارند.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری استان مرکزی با بیان اینکه احداث زیر گذر شهرک صنعتی پرندک واقع در ۳ کیلومتری پرندک تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته گفت: این زیر گذر به منظورارتقائ سطح ایمنی تردد در تقاطع اصلی محور ساوه-تهران و شهرک صنعتی مامونیه احداث شده است.

یحیی زاده ادامه داد: زیرگذر تقاطع روستای نادر آباد در کیلومتر ۵ محور آشتیان به فراهان نیز تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از اعتبارات ملی برای ایمن سازی تردد در تقاطع اصلی و فرعی روستایی تکمیل می شود.

این مقام مسئول با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی اصلاح زیرگذر سه راهی آوه در کیلومتر ۲۰ محور ساوه- سلفچگان تصریح کرد: این نقطه پرحادثه نیز برای کاهش تصادفات و ایمن سازی تردد و تقاطع محورشریانی این سه راهی در حال احداث است.

وی ادامه داد: همچنین زیر گذر حاجی آباد به منظور ایمن سازی تردد تقاطع شریانی با روستایی در کیلومتر ۵ محور اراک- سلفچگان در حال احداث است که تاکنون ساخت این پروژه ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی ایمن سازی سه راهی رنگرز - زرندیه در محور ساوه- تهران گفت: این پروژه از ابتدای سال تاکنون در حال انجام است که به منظور اجرای اتصال ایمن و استاندارد و تبدیل چهاربانده به دوبانده کردن محور به طول یک هزار متر اصلاح صورت می گیرد.

وی به اصلاح شیب شیروانی کیلومتر ۵ تا ۲۰ ساوه به سلفچگان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: شیب شیروانی و افتادگی شانه این محور در ۱۰ کیلومتر در مسیر رفت و برگشت در حال اصلاح است که تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.