| کد خبر: 169541 |

◄ ساعات بحرانی در انتظار مصدومان سانحه اتوبوس سنندج / بررسی محل به منظور یافتن اجساد جدید

در خصوص وضعیت بیماران سوانح سوختگی اظهار نظر قطعی ظرف 24 ساعت آینده ممکن خواهد بود که از این ساعات با عنوان ساعات بحرانی در علم پزشکی تعبیر می‌شود. قاعدتا تا فردا در خصوص وضعیت جسمانی مصدومانسانحه نمی‌توان اظهار نظر قطعی داشت.

تین نیوز

در حالی که رئیس آتش‌نشانی شهر سنندج آمار کشته‌های سانحه برخورد تانکر سوخت و اتوبوس در حال توقف در کنار پایانه مسافربری این شهر را 16 نفر اعلام کرده است، اما سخنگوی اورژانس کشور این تعداد  را 11 نفر عنوان می‌کند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، خالدی با اشاره به متوقف بودن اتوبوس حامل 16 مسافر در ورودی پایانه مسافربری شهر سنندج و وجود نقص فنی در کامیون حامل مواد سوختی، گفت: در برخورد کامیون با اتوبوس متاسفانه 11 تن از هموطنان ما دچار سوختگی شده و جان باختند.

وی افزود: در این سانحه 9 نفر نیز مصدوم شدند که از این تعداد 8 نفر مرد و یک نفر زن هستند که 6 نفر به بیمارستان سوانح سوختگی و 3 نفر دیگر به بیمارستان کوثر شهر سنندج منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

سخنگوی اورژانس کشور با تاکید بر این که حال تمامی مصدومان مساعد گزارش شده است، گفت: در خصوص وضعیت بیماران سوانح سوختگی اظهارنظر قطعی ظرف 24 ساعت آینده ممکن خواهد بود که از این ساعات با عنوان ساعات بحرانی در علم پزشکی تعبیر می‌شود. قاعدتاً تا فردا در خصوص وضعیت جسمانی مصدومانسانحه نمی‌توان اظهار نظر قطعی داشت.

خالدی با اشاره به شدت انفجار در محل حادثه، تصریح کرد: با توجه به وسعت زیاد و شلوغی محل انفجار ممکن است در بررسی محل جسد جدیدی پیدا شود که گزارش آن به اطلاع خواهد رسید.

سخنگوی اورژانش کشور در ارتباط با تعداد دقیق مسافران اتوبوس نیز، خاطرنشان کرد: مسافرانی که با تهیه بلیط سوار اتوبوس شده‌اند 16 نفر بوده‌اند. اما این نکته که آیا مسافر بین راهی به این تعداد افزوده شده است برای ما مشخص نیست.

به گفته خالدی، استاندار سنندج علت وقوع سانحه برخورد کامیون حامل مواد سوختی و اتوبوس در حال توقف، نقص فنی کامیون اعلام شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.