| کد خبر: 169477 |

◄ کاهش آمار پروازهای مهرآباد نسبت به اردیبهشت

عملکرد خطوط هوایی کشور در پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد در خردادماه سال جاری منتشر شد.

تین نیوز

عملکرد خطوط هوایی کشور در پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد در خردادماه سال جاری منتشر شد.

به گزارش تین‌نیوز، در خردادماه سال جاری پنج هزار و 215 پرواز در فرودگاه مهرآباد نشست‌وبرخاست داشته است که در راستای آن شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با 787، آسمان با 774 و ماهان625 پرواز به ترتیب بیش‌ترین پرواز را در این ماه به ثبت رسانده‌اند.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری شرکت هواپیمایی ماهان با 531، ایران‌ایر با 494، آسمان با 484، زاگرس با 328 بیش‌ترین تعداد پروازهای به موقع در فرودگاه مهرآباد را داشته‌اند.

در این میان شرکت هواپیمایی پویاایر با 23، ساها با 51، معراج با 68، کارون با 113، تابان با 136 پرواز کم‌ترین تعداد پروازهای به موقع را در میان شرکت‌های هواپیمایی انجام داده‌اند.

شرکت هواپیمایی پویاایر با 27 پرواز، ساها با 55، معراج با 71، تابان با 187 کم‌ترین میزان پرواز را در خردادماه سال جاری داشته‌اند.

ایران‌ایر و آسمان با 293 و 290 پرواز بیش‌ترین تعداد پروازهای تاخیردار را ثبت کرده‌اند که بر اساس آن این دو شرکت هواپیمایی  18درصد تاخیرهای خردادماه را به خود اختصاص دادند که در راستای آن آتا ایر با 187، زاگرس با 164، کاسپین با 143، کارون با 100 پرواز تاخیردار در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری حاکی از آن است که سفرهای هوایی در خرداد‌ماه به نسبت ماه گذشته یعنی اردیبهشت‌ماه 471 پرواز کمتر بوده است.

لازم به توضیح است این آمار شامل تمام عوامل منشا تاخیر از جمله تغییرات جوی، عملیاتی، فنی، تسهیلاتی و ... است.

در این میان شرکت هواپیمایی کارون از 213 پرواز انجام شده در خردادماه، 100 پرواز را با تاخیر انجام داده که بدین ترتیب با 47 درصد بیشترین میزان تاخیر را در میان 15 شرکت هواپیمایی فعال داشته است.

خرداد97

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.