| کد خبر: 169458 |

◄ مسئولیت اجتماعی در شهر فرودگاهی امام

در مکان‌های عمومی برای توسعه پایدار نیاز به توسعه اجتماعی در سطح کلان و به‌صورت عملی داریم. شهرام آدم‌نژاد، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی بابیان این موضوع گفت: توسعه پایدار، رفتار اقتصادی را با درنظر گرفتن لزوم استفاده نسل بعدی از این پتانسیل‌ها انجام می‌دهد.

تین نیوز

در مکان‌های عمومی برای توسعه پایدار نیاز به توسعه اجتماعی در سطح کلان و به‌صورت عملی داریم.

شهرام آدم‌نژاد، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام‌ با بیان این موضوع گفت: توسعه پایدار، رفتار اقتصادی را با درنظر گرفتن لزوم استفاده نسل بعدی از این پتانسیل‌ها انجام می‌دهد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم‌نژاد، مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام‌ ادامه داد: حتماً باید در کنار تولید ناخالص داخلی و تولید ناخالص ملی و شاخص‌های اقتصادی که صرفاً به‌قدر مطلق اقتصاد اهمیت می‌دهند، به مسئولیت در مقابل اجتماع و محیط‌زیست نیز اندیشیده شود.

آدم‌نژاد به ارائه مثال‌هایی از مسئولیت اجتماعی در شهر فرودگاهی پرداخت و گفت: به‌عنوان‌مثال نزدیک به هفت سال است که به علت کمبود آب در شهر فرودگاهی درختی کاشته نشده است. در این مورد با دو گروه مشاور داخلی و بین‌المللی مذاکره کردیم. گونه‌هایی از درخت در کشور وجود دارند که بدون نیاز به آبیاری مستمر می‌توانند ادامه حیات دهند. کاشت درخت مسئولیت اجتماعی ماست. زیستگاهی که به‌عنوان یک مرکز در کنار پایتخت کشور قرار دارد، لازم است که به محیط‌زیستش توجه شود.

این مقام مسئول استفاده از انرژی‌های پاک را مثال دیگری برای توجه به مسئولیت اجتماعی دانست و گفت:  فراخوانی برای احداث نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی صادر کرده‌ایم که با همکاری وزارت نیرو احداث خواهد شد. این مکان بسیار مستعد برای استفاده از این نوع نیروگاه‌ها است.

آدم‌نژاد به مسئله تأمین آب شهر فرودگاهی نیز اشاره کرد و افزود: در رابطه با آب با مجموعه محمدیه صحبت کردیم که از حق‌آبه قانونی خود استفاده کنیم. به‌زودی کانال انتقال آب با ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری احداث خواهد شد.

او در مورد مدیریت پسماند نیز گفت: در ترمینال ایرانشهر یقیناً شاهد مدیریت پسماند خواهیم بود. مدیریت پسماند در ترمینال یک و ترمینال سلام نیز با توجه به مطالعات مشاور انجام خواهد شد. ناگزیر هستیم که از شیوه‌های مؤثر مدیریت پسماند استفاده کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.