| کد خبر: 169437 |

◄ افتتاح فاز سه خط یک مترو اصفهان

فاز سه خط یک مترو اصفهان به‌زودی افتتاح خواهد شد. قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان با اعلام این خبر گفت: فاز سوم خط اول قطار شهری در اسفندماه سال گذشته با تلاش شبانه‌روزی نیروهای قطار شهری به پایان رسید و به‌صورت موقت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

تین نیوز

فاز سه خط یک مترو اصفهان به‌زودی افتتاح خواهد شد.

قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان با اعلام این خبر گفت: فاز سوم خط اول قطار شهری در اسفندماه سال گذشته با تلاش شبانه‌روزی نیروهای قطار شهری به پایان رسید و به‌صورت موقت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، نوروزی افزود: شهرداری اصفهان ظرف چهار ماه به‌اندازه چهار سال فعالیت شبانه‌روزی داشت و توانست خط یک مترو را تکمیل کند.

او ادامه داد: درحال‌حاضر با راه‌اندازی خط یک مترو اصفهان مردم از شمالی‌ترین نقطه شهر به جنوبی‌ترین نقطه در کمترین زمان ممکن سفر می‌کنند، البته عملیات عمرانی خط دوم قطار شهری اصفهان حدفاصل زینبیه تا خمینی‌شهر آغازشده و تاکنون روند انجام فعالیت‌ها خوب بوده است.

شهردار اصفهان با اشاره به پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم شهر که می‌تواند تأثیر زیادی در بخش گردشگری و سپری کردن اوقات فراغت شهروندان داشته باشد، «پیاده راه‌سازی چهارباغ عباسی» است.

او ابراز امیدواری کرد: تا قبل از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان که شهریورماه در اصفهان برگزار می‌شود، بخش زیادی از پیاده راه‌سازی چهارباغ انجام و فضای خوبی دراختیار مردم قرار گیرد.

شهردار اصفهان با اشاره به پروژه پیاده راه‌سازی چهارباغ، اظهارکرد: براساس یک طرح مصوب در آینده از پل تاریخی سی‌وسه‌پل، میدان امام حسین (ع) تا خیابان سپه و میدان امام‌خمینی (ره) به محور پیاده و یک گذر فرهنگی تبدیل خواهد شد تا گردشگران در یک شهر موزه زیبا قدم بزنند

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.