| کد خبر: 169420 |

◄ جراحت سردار آزمون در تصادف با پورشه میلیاردی‌اش + عکس

صبح امروز سردار آزمون یکی از اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه در محور نکا-بهشهر در استان مازندران تصادف کرد و از ناحیه چانه مجروح شد.

تین نیوز

صبح امروز سردار آزمون یکی از اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه در محور نکا-بهشهر در استان مازندران تصادف کرد و از ناحیه چانه مجروح شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سردار آزمون با خودرو پورشه کاین خود در تصادف زنجیره‌ای که ساعت 5:34 در محور نکا-بهشهر در استان مازندران رخ داد به‌صورت جزئی از ناحیه چانه مجروح شد و از انتقال به بیمارستان خودداری کرد.

سرهنگ علیرضا قدمی، رئیس پلیس‌راه مازندران دراین‌باره، اظهارکرد: صبح امروز یک دستگاه کامیونت به‌دلیل تخطی از سرعت مطمئنه در این محور واژگون شد و پس‌ازآن درحالی‌که یک دستگاه سواری پورشه که «سردار آزمون» سرنشین آن بود، درحال عبور از این محدوده بود، یک دستگاه وانت نیسان با این خودرو برخورد کرد.

قدمی ادامه‌ داد: پس‌ازآن یک دستگاه وانت نیسان دیگر با وانت قبلی برخورد کرده و در ادامه‌ یک دستگاه پراید نیز با این خودروها تصادف کرد و در پی آن ترافیک سنگینی در این منطقه ایجاد شد.

رئیس پلیس‌راه مازندران خاطرنشان کرد: بررسی علت حادثه نشان داد که عدم توجه به جلو از سوی راننده وانت نیسان دلیل وقوع این حادثه بوده و سواری پورشه که فوتبالیست کشورمان «سردار آزمون» راننده آن بود به‌عنوان مقصر در این حادثه تشخیص داده نشده است.

زکریا اشک‌پور، سخنگوی اورژانس مازندران نیز درباره این حادثه گفت: در این حادثه دو مرد مصدوم شدند که توسط آمبولانس پایگاه اورژانس فنی نکا به بیمارستان بوعلی این شهر منتقل شدند. سردار آزمون در این حادثه خوشبختانه آسیب جدی ندید و از انتقال به بیمارستان خودداری کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.