| کد خبر: 169335 |

◄ فرودگاه تبریز در مسیر پیشرفت

صفایی: سه پروژه مهم فرودگاهی تبریز با سرعت در حال اجراست.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی از پیشرفت سه پروژه مهم فرودگاه تبریز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، مصطفی صفایی گفت: پروژه توسعه و بهسازی اپرون بتنی و تاکسی‌وی‌های ارتباطی فرودگاه تبریز بااعتباری بالغ‌بر 235 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجرا است که با اتمام آن ظرفیت پذیرش پارکینگ هواپیمای فرودگاه تبریز به بیش از دو برابر افزایش می‌یابد.

وی افزود: توسعه ترمینال شماره سه فرودگاه تبریز دیگر پروژه مهم فرودگاه تبریز است که با سرعت و دقت در حال اجراست.

صفایی گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم فرودگاه تبریز در چند سال اخیر است که طی آن ترمینال سه فرودگاه تبریز با هزینه‌ای بالغ‌بر 38 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به  مساحت 787 مترمربع توسعه می‌یابد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی همچنین از پیشرفت پروژه عملیات آسفالت‌ریزی جاده دسترسی ترمینال فرودگاه تبریز خبر داد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه آسفالت بلوار ورودی، محوطه ترمینال و میدان فرودگاه تبریز به دلیل وجود خرابی‌ها و ترک‌ها نیاز به بهسازی دارد، تصمیم به بهسازی آسفالت محل‌های موردنظر گرفته شد و هدف از آن زیباسازی محیط فرودگاه و تسهیل رفت‌وآمد مراجعین و مسافران فرودگاه تبریز است.

صفایی گفت: در چند روز گذشته تراش آسفالت جهت حصول به سطح مسطح و لایه آسفالت آن انجام‌شده است تا پس از اجرای آسفالت لایه بیندر (لایه زیرین)، آماده روکش نهایی و لایه توپکا (لایه رویه) شود.

عملیات اجرای آسفالت لایه توپکا (لایه رویه) و بیندر (لایه زیرین) بلوار ورودی و جاده دسترسی به ترمینال و خانه‌های سازمانی، ساختمان اداری و میدان جلوی ترمینال فرودگاه حدود 6000 تن آسفالت و با هزینه‌ای بالغ‌بر ده میلیارد ریال از محل اعتبارات بهسازی شرکت و با هماهنگی مدیریت نگهداری ابنیه و سطوح پروازی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران توسط فرودگاه تبریز در حال اجرا است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.