| کد خبر: 169257 |

◄ توزیع لاستیک ناوگان عمومی جاده‌ای با نرخ مصوب دولتی

توزیع‌کنندگان حق فروش خارج از معرفی‌نامه‌های صادره را ندارند.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: از چهاردهم تیرماه سال جاری توزیع لاستیک موردنیاز رانندگان جاده‌ای با نرخ مصوب دولتی صرفا از طریق صدور معرفی‌نامه از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به توزیع‌کنندگان انجام می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای داریوش امانی معاون حمل‌ونقل این سازمان بابیان این خبر افزود: از روز پنجشنبه چهاردهم تیرماه اطلاعات لاستیک‌های موردنیاز از نظر تعداد، سایز و قیمت که در اختیار عاملین مجاز توزیع‌کننده قرارگرفته است، در اختیار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار داده می‌شود که بر اساس آن توزیع‌کنندگان صرفا با معرفی‌نامه‌های صادره توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای رانندگان اجازه دارند به مدت یک هفته نسبت به فروش لاستیک باقیمت مصوب اقدام کنند.

وی افزود: توزیع‌کنندگان به هیچ عنوان حق فروش خارج از معرفی‌نامه‌های صادره نداشته و در صورت مشاهده مصداق تخلف عرضه خارج از شبکه مجاز، با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد. این روند هر هفته به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

امانی درخصوص توزیع لاستیک‌های وارداتی اظهار داشت: موجودی لاستیک‌ها از واردکنندگان اخذ و طبق روال فوق اقدام می‌شود و از این تاریخ به بعد کلیه لاستیک‌های وارداتی موردنیاز بخش حمل‌ونقل جاده‌ای صرفا از روش مذکور توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت نیاز این آمادگی از طرف سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وجود دارد تا محل مناسبی را در پایانه‌های بار و مسافر در اختیار توزیع‌کنندگان لاستیک قرار دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.