| کد خبر: 169251 |

◄ نجات سرنشینان یک قایق تفریحی در بندر نوشهر

در صورت وقوع هرگونه سانحه دریایی در سواحل استان مازندران، گردشگران می‌توانند از طریق شماره ۱۵۵۰ با مرکز امداد و نجات دریایی بندر نوشهر تماس حاصل کنند.

تین نیوز

معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از نجات پنج نفر از سرنشینان یک شناور تفریحی در آب‌های ساحلی سلمان شهر توسط گروه امداد و نجات دریایی بندر نوشهر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، ابوطالب گرایلو با اعلام این مطلب گفت: راس ساعت ۲۲: ۱۰ روز شنبه نهم تیرماه خبر ناپدید شدن یک فروند شناور گردشگری به همراه پنج سرنشین در منطقه سلمان شهر از سامانه ۱۵۵۰ توسط MRCC دریافت گردید که پس از بررسی مشخص گردید قایق مذکور در حدود ساعت ۲۰: ۰۰ به دریا رفته و تا آن زمان به ساحل بازنگشته است.

وی افزود: به‌محض دریافت پیام، هم‌زمان دستور جستجو از طریق همیاران ناجی و اعزام شناور ناجی ۶ به سمت ایستگاه گردشگری دریایی سلمان شهر صادر و عملیات جستجو و نجات آغاز شد که خوشبختانه در ساعت ۲۳: ۱۰، همیاران ناجی ضمن تماس با MRCC از پیدا شدن قایق و سرنشینان آن در صحت و سلامت کامل خبر دادند.

گرایلو بابیان اینکه علت سانحه، تمام شدن سوخت قایق بوده است، عنوان کرد: با اعلام پایان عملیات، شناور ناجی ۶ به بندر نوشهر بازگشت.

 معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران یادآور شد: این سومین عملیات گروه امداد و نجات دریایی بندر نوشهر در سال جاری است که خوشبختانه در مجموع هشت نفر از هموطنان از خطر مرگ نجات یافتند.

 در صورت وقوع هرگونه سانحه دریایی در سواحل استان مازندران، گردشگران می‌توانند از طریق شماره ۱۵۵۰ با مرکز امداد و نجات دریایی بندر نوشهر تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.