| کد خبر: 169230 |

◄ صدور ۲۲۰۰ گواهینامه دریانوردی در هرمزگان

طی سه‌ماه نخست سال جاری، دو هزار و ۲۳۴ فقره گواهینامه دریانوردی در هرمزگان صادر شده است که یک‌هزار و ۷۶۶ فقره گواهینامه اصلی و ۴۶۸ فقره مربوط به گواهینامه‌های جانبی بوده است.

تین نیوز

معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، از صدور بالغ بر دو هزارو 200 فقره گواهینامه دریانوردی طی سه ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، اسماعیل مکی ‌زاده گفت: از آغاز سال ۹۷ تا ابتدای تیرماه جاری، ۵۷۷ نفر آزمون دریانوردی در این استان برگزار شده است که ۹۰ مورد در فروردین، ۳۶۰ مورد در اردیبهشت و ۱۲۷ آزمون نیز در خرداد ماه به ثبت رسیده است.

وی افزود: آزمون‌های مختلف شایستگی اعم از فرماندهی، افسری عرشه و مهندسی و کاربری شناورهای چوبی و فلزی به صورت ماهانه با نظارت اداره استانداردها و گواهینامه‌های دریانوردی در سطح هرمزگان برگزار می‌شود.

معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، همچنین عنوان کرد: طی سه‌ماه نخست سال جاری، دو هزار و ۲۳۴ فقره گواهینامه دریانوردی صادر شده است که یک‌هزار و ۷۶۶ فقره گواهینامه اصلی (گواهینامه تعیین سمت در شناور) و ۴۶۸ فقره مربوط به گواهینامه‌های جانبی (آموزش‌های جنبی از جمله در مباحث ایمنی) بوده است.

مکی‌زاده همچنین از صدور ۸۹۷ فقره شناسنامه دریانوردی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: تمامی دریانوردان براساس کنوانسیون سازمان‌جهانی‌کار (ILO) باید برای فعالیت حرفه‌ای خود شناسنامه دریانوردی داشته باشند.

وی اضافه کرد: طی مدت یاد شده در مجموع سه هزار و ۱۳۱ سند دریانوردی در این استان صادر شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.