| کد خبر: 169163 |

◄ تشدید نظارت‌ها بر حمل‌ونقل کالا در گلستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان از تشدید نظارت‌های نامحسوس بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل بار و کالا در استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، از تشدید نظارت‌های نامحسوس بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل بار و کالا در این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، مهدی میقانی به اقدامات انجام‌شده طی ماه‌های اخیر سال جاری (۹۷) که با هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی و وزارتخانه‌های مرتبط در استان صورت گرفته، پرداخت و گفت: افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل کالا و ابلاغ آن به شرکت‌ها، برگشت سهم حق بیمه رانندگان به روال گذشته، پیگیری توزیع اقلام مصرفی از قبیل لاستیک و قطعات یدکی ناوگان باری توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و دقت کامل بر رسیدگی سریع شکایات رانندگان گرامی ازجمله این اقدامات است.

گشت‌های دوره‌ای و مدون نیز، از اقدامات مهم دیگری است که میقانی می‌گوید: برای مثمر ثمر بودن عملکرد و تحقق اهداف تعالی سازمان، به طور گوناگون در سطح استان، با حضور کارشناسان و مدیران ستادی و شهرستانی در حال انجام است.

وی ادامه داد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با مشارکت شرکت‌های تعاونی و انجمن‌های صنفی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور جهت بررسی و رسیدگی موانع، اقداماتی را انجام داده تا راهکارهای برون‌رفت از مشکلات پیش‌آمده، اعمال شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان با اشاره به اینکه نهایت تلاش برای به حداقل رساندن زمان انتظار و تسریع درروند تخلیه بار و کالاها صورت می‌پذیرد، گفت: درباره نتایج حاصله از این اقدامات منتظر تصمیمات نهایی دستگاه‌های نظارتی و حاکمیتی بوده و در حال حاضر در استان گلستان ۷۵ شرکت حمل‌ونقل فعال است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.