| کد خبر: 169156 |

◄ رده‌بندی خدمات پس‌از فروش خودرو اعلام شد

با توجه به اهمیت خدمات پس از فروش در بازار خودرو، هرساله شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارشی از عملکرد شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو منتشر می‌کند.

تین نیوز

با توجه به اهمیت خدمات پس از فروش در بازار خودرو، هرساله شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارشی از عملکرد شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو منتشر می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، طبق گزارش این شرکت در سال 96، در گروه شرکت‌های دارای بیش از ۱۰ نمایندگی مجاز، ایساکو در رتبه اول و آرین موتور تابان در رتبه آخر رده‌بندی قرار دارند.

در این رده‌بندی شرکت‌های پارس‌خودرو، جهان نوین آریا، سایپا یدک، مزدا یدک، نگین خودرو، ایرتویا، رامک یدک، اطلس خودرو، بم خودرو، آسان موتور، آرین موتور، مدیا موتورز و مدیران خودرو به ترتیب در رتبه‌ دوم تا چهاردهم قرارگرفته‌اند.

اما در گروه شرکت‌های دارای کمتر از ۱۰ نمایندگی مجاز نیز شرکت پرشیا خودرو در رتبه اول این گروه قرار دارد. پس‌ازآن شرکت معین موتور در رتبه دوم، ستاره ایران در رتبه سوم، آلفا موتور در رتبه چهارم، کارمانیا در رتبه پنجم، افرا موتور در رتبه ششم و آرین موتور تابان در رتبه هفتم و آخر رده‌بندی قرارگرفته‌ است.

متأسفانه اکثر شرکت‌های واردکننده خودرو در بخش خدمات پس از فروش ضعیف‌تر از خودروسازان داخلی هستند و این در حالی است که خودروسازان خارجی که این شرکت‌ها ادعای داشتن نمایندگی آن‌ها را دارند در خدمات پس از فروش بسیار فراتر از شرکت‌های ایرانی هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.