| کد خبر: 169006 |

◄ ضرب‌الاجل رئیس‌جمهور به شریعتمداری برای معرفی متخلفان واردات خودرو

حسن روحانی رئیس‌جمهور در نامه‌ای به وزیر صنعت، برای معرفی متخلفان واردات غیرقانونی خودرو و توزیع نامناسب خودروهای داخلی توسط خودروسازان، ضرب‌الاجل 15 روزه تعیین کرد.

تین نیوز

حسن روحانی رئیس‌جمهور در نامه‌ای به وزیر صنعت، برای معرفی متخلفان واردات غیرقانونی خودرو و توزیع نامناسب خودروهای داخلی توسط خودروسازان، ضرب‌الاجل 15 روزه تعیین کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، رئیس‌جمهوری به وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد تا ظرف ۱۵ روز موضوع تخلف در واردات خودروی خارجی و توزیع خودرو توسط خودروسازان داخلی را بررسی و هرگونه تخلف را صریحاً به مردم و دستگاه قضایی اعلام نماید.

در پی تخلف اعلام‌شده از سوی مراجع نظارتی مبنی‌بر ثبت‌سفارش و واردات بیش از ۶۴۰۰ خودرو از مسیرهای غیرقانونی و همچنین دریافت گزارش‌هایی مبنی‌بر نارضایتی مردم و مصرف‌کنندگان از نحوه توزیع و یا قیمت‌گذاری محصولات خودروسازان داخلی؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور ضمن تأکید بر لزوم شفافیت و مقابله با هرگونه فساد، به دکتر شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد تا ظرف ۱۵ روز هر دو موضوع را بررسی و چنانچه هرگونه تخلفی صورت گرفته، متخلفان را هر چه سریع‌تر به مردم و دستگاه قضایی معرفی کند.

تخلفات گسترده در بازار خودرو که پیش از افزایش قیمت ارز اتفاق افتاد، باعث شد تا درمان افزایش ناگهانی قیمت ارز، بازار خودروهای داخلی و خارجی دچار مشکلات زیادی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.