| کد خبر: 169003 |

قطار پرسرعت تهران-قم-اصفهان از استثنایی ترین طرح های راه در قم است

طرح احداث قطار پرسرعت تهران- قم-اصفهان یکی ازاستثنایی‌ترین طرح‌های راه در قم است که در زمان۴۰دقیقه مسافران را از قم به ایستگاه راه‌آهن مرکزی تهران منتقل می‌کند.

تین نیوز

طرح احداث قطار پرسرعت تهران- قم-اصفهان یکی ازاستثنایی‌ترین طرح‌های راه در قم است که در زمان۴۰دقیقه مسافران را از قم به ایستگاه راه‌آهن مرکزی تهران منتقل می‌کند.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ روابط عمومی استانداری قم روز یکشنبه اعلام کرد که سید مهدی صادقی،استاندار قم،در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان، وضعیت فعلی محدودیت در بودجه کشور را مورداشاره قرارداد و درعین‌حال از آماده‌سازی بسترهای لازم توسط دولتمردان برای ایجاد اشتغال و تولید خبر داد.

وی همچنین با اشاره به برخی از طرح‌های عمرانی استان، ضمن تأکید بر اهمیت اجرای طرح قطار پرسرعت تهران - قم - اصفهان، بیان کرد: مسئولان قم باید طرح عملیاتی این طرح را تدوین نمایند.

حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی قم نیز در این دیدار بابیان مطالبی پیرامون طرح‌های های در دست اقدام در استان، توضیحاتی در مورد طرح‌های قطار پرسرعت تهران- قم- اصفهان، طرح بازآفرینی شهری و واگذاری اراضی 32 هکتاری پردیسان که از طرح‌های مهم استان در حوزه راه و شهرسازی است، ارائه نمود.

صادقی با اشاره به اجرای چند طرح حمل‌ونقل ریلی در قم،افزود: باید در طراحی این طرح‌ها به‌گونه‌ای عمل کنیم تا بهره‌برداری جامع و کامل از بسترهای موجود محقق شود.

طرح احداث قطار پرسرعت تهران - قم - اصفهان یکی از استثنایی‌ترین طرح‌های راه در استان قم است که در زمان 40 دقیقه مسافران را از قم به ایستگاه راه‌آهن مرکزی تهران منتقل می‌کند.

این طرح از مصوبه‌های سفر کاروان دولت یازدهم به قم است که احداث آن سال 95 با اهتمام وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه‌آهن قم آغاز شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.