| کد خبر: 168999 |

◄ تقدیر از دو کاپیتان فعال بندر شهید رجایی در روز جهانی دریانورد

دو کاپیتان فعال بندر شهید رجایی در فهرست دریانوردان نمونه کشوری سال ۹۷ مورد تقدیر قرار گرفتند.

تین نیوز

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، گفت: دو فرمانده کشتی فعال در بندر شهید رجایی هرمزگان در فهرست دریانوردان نمونه سال کشور بودند که از آنها تقدیر شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، اسماعیل مکی‌‌زاده گفت: کاپیتان بابک والافر (فرمانده نامحدود کشتی) به خاطر نجات جان دو دریانورد مضطر ایرانی در حوالی آب‌های مسقط عمان مورد تقدیر قرار گفت و از او به عنوان دریانورد فداکار سازمان بنادر و دریانوردی تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: حرکت قهرمانانه این فرمانده کشتی اقیانوس پیمای «همگام» در آذرماه سال ۹۶ در حالی انجام شد که دو صیاد اهل شهرستان جاسک به دلیل نداشتن امکانات ارتباطی در آب‌های مواج دریای عمان سرگردان شده بودند و هیچ کس از وضعیت آن‌ها خبر نداشت.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، گفت: محمد سیف‌زرگر از راهنمایان ارشد کشتی در بندر شهیدرجایی نیز به عنوان دیگر دریانورد هرمزگانی محسوب می‌شود که به دلیل خدماتش در بزرگ‌ترین بندر تجاری کشور از سوی مقامات کشوری مورد تقدیر قرار گرفت.

مکی‌زاده یادآور شد: در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد که نهم تیرماه با حضور مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران ارشد ارگان‌های دریایی در تهران برگزار شد، از ۳۸ دریانورد نمونه کشور از جمله دو دریانورد فعال در بندر شهید رجایی تقدیر به عمل آمد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.