| کد خبر: 168982 |

تجلیل از دریانوردان نمونه سال 97 ناوگان نفتکش کشور

در مراسم روز جهانی دریانورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دریانوردان شهید کشتی سانچی ، از دریانوردان نمونه ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران در سال ٩٧نیز تقدیر شد.

تین نیوز

در مراسم روز جهانی دریانورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دریانوردان شهید کشتی سانچی ، از دریانوردان نمونه ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران در سال ٩٧نیز تقدیر شد.

به گزارش تین‌ینوز به نقل از مارین تایمز، در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد که امشب با حضور مدیرعامل‌ سازمان بنادر ،رییس فراکسیون دریایی مجلس، رییس سازمان شیلات، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران ،معاون محیط‌زیست دریایی سازمان حفاظت محیط‌زیست و جمعی از مدیران ارگان‌های دریایی و بندری برگزار شد 4 دریانورد نمونه ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران در سال 97 معرفی شدند همچنین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دریانوردان شهید کشتی سانچی، از خانواده کاپیتان شهید مجید قصابی اروجی به نمایندگی از خانواده معظم شهدای سانچی با اهدا لوحی تقدیر و تجلیل شد.

محمود باغستانی، سردوان فرهمندیان، محمد حمید چراغ‌آبادی، و سیدمرتضی عماد  ،4 دریانورد نمونه سال 97 شرکت ملی نفتکش ایران هستند که در این مراسم و با حضور کاپیتان سردشتی مدیرعامل این شرکت مورد تقدیر قرار گرفتند.در این مراسم علاوه بر  تقدیر از کاپیتان اروجی و 4 دریانورد نمونه ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران، از ۳۴دریانورد نمونه دیگر کشور نیز تجلیل شد.

با دریانورد نمونه و برگزیده NITC بیشتر آشنا شوید:

محمود باغستانی، کاپیتان

محمود باغستانی کاپیتان کشتی Steram که در زمان فرماندهی‎اش در این کشتی با کمک همکارانش موفق به نجات جان 5  ماهیگیر سریلانکایی در آب‎های بین‌المللی شد.

 او متولد سال 46  و زاده شهر رضا  است  باغستانی که لیسانش رشته ناوبری عرشه است پیش از  فرماندهی کشتی سمت‌های افسر سوم، دوم و افسر اولی را پیموده تا به فرماندهی کشتی‎های شرکت ملی نفتکش برسد. او  23 سال سابقه دریانوردی دارد.

کاپیتان باغستانی را بیشتر به حسن خلق و انضباط کاری می‎شناسند که همیشه تلاش کرده است برای همکارانش در کشتی محیطی آرام فراهم کند.

سردوان فرهمندیان، سرمهندس

 سردوان فرهمندیان که مهندسی مکانیک کشتی خوانده متولد شهر اقلید است و  48 سال دارد.

او که هم‌اکنون سرمهندس ناوگان شرکت ملی نفتکش را بر عهده دارد و رده‎های مهندسی چهارم ، سوم و دوم و اول را پشت سر گذاشته تا به درجه سرمهندسی برسد.

فرهمندیان از چهره‎های موفق در بازرسی دوره‎ای کشتی‎های تانکر بوده و به حسن‎خلق، انضباط کاری، مدیریت مناسب و ایجاد محیطی آرام در کشتی‎ها شهره است و مورد تایید مهندسین ناظر کشتی‎ها در گروه‎های مختلف بوده است.  

محمد حمید چراغ آبادی، سر ملوان

دیگر دریانورد نمونه منتخب سال 97 شرکت ملی نفتکش ایران، محمد حمید چراغ‌آبادی است سرملوان ماهر NITC،

متولد سل 44 است و زاده کرمانشاه. او از ملوان سومی شروع کرده تا به سر ملوانی رسیده است.  

 این دریانورد نمونه ، در زمان جنگ تحمیلی در ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران حضور داشته و با رشادت در زیر بمباران و حملات موشک‎های دشمن، پای صادرات نفت ایران ایستاده است.

سرملوان چراغ‌آبادی به خاطر عملکرد خوبش بارها از سوی فرماندهان کشتی‎های نفتکش موردتقدیر قرار رفته و از این نظر در بین دریانوردان زبانزد است.

 سید مرتضی عماد، افسر برق

سید مرتضی عماد مهندسی برق خوانده و متولد سال 1340 در شهر بیرجند است. او که  31 سال سابقه دریانوردی دارد و به‌عنوان افسر برق و الکترونیک کشتی در ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران مشغول است. مهندس عماد علاوه بر اینکه حضور در ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران در زمان جنگ نفت‌کش‌ها را در کارنامه کاری خود دارد، حمله دزدان دریایی به کشتی‎های ناوگان این شرکت را در خلیج عدن نیز تجربه کرده است.   

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.