| کد خبر: 168972 |

◄ تشکیل هسته مستقل گزینش شرکت شهر فرودگاهی

تمامی وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی ملزم به پیروی و اجرای قوانینی هستند که توسط هیات عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری تعیین می‌شود که در این میان صلاحیت اخلاقی، اعتقادی و سیاسی از اهمیت ویژه‌ای در گزینش عمومی برخوردار هستند.

تین نیوز

نماینده هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی در شهر فرودگاهی امام از تشکیل هسته مستقل گزینش این شرکت تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: تمامی وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی ملزم به پیروی و اجرای قوانینی هستند که توسط هیات عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری تعیین می‌شود که در این میان صلاحیت اخلاقی، اعتقادی و سیاسی از اهمیت ویژه‌ای در گزینش عمومی برخوردار هستند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام، احسان جعفری‌پور نماینده هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام تشکیل هسته مستقل گزینش در این شرکت عنوان کرد: پیرو پیگیری‌های مستمر شخص شهرام آدم‌نژاد مدیر عامل محترم شرکت شهر فرودگاهی امام، مراحل پایانی تشکیل هسته مستقل شرکت در حال انجام است و امید است تا پایان سال 97 این مهم به انجام برسد.

وی افزود با تشکیل هسته مستقل گزینش در شرکت، سرعت و دقت رسیدگی و پاسخگویی به امور مربوطه به صورت قابل توجهی بالا می‌رود که به ارتقا سطح کیفی کارکنان خواهد انجامید.

جعفری‌پور که اخیرا به عنوان نماینده هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی در شهر فرودگاهی امام منصوب شده، سابقه همکاری در هیات عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری، دیوان محاسبات کشور، هسته گزینش وزارت‌ کشور، وزارت‌ اقتصاد و دارایی و وزارت‌ نفت را در کارنامه خود دارد. وی با اشاره به اجرای قوانین گزینشی بر اساس آنچه هیات عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری تعیین کرده افزود: صلاحیت اخلاقی، صلاحیت اعتقادی و همچنین فراغت از هرگونه جهت‌گیری سیاسی موضوعاتی است که در گزینش عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی در شهر فرودگاهی امام از بررسی صلاحیت سالانه بیش از 500 نفر از کارکنان پیمانی، قراردادی مشخص، معین، خرید خدمت، کارگری، منطقه آزاد، مشاور، ائمه جماعت و قرارداد پیمانکاری شرکت که شامل تمدید قرارداد کارکنان، منتقلین و مامورین سایر دستگاه‌ها به فرودگاه حضرت امام است خبر داد و افزود: به استناد تبصره 1 ماده 16 قانون گزینش کشور، اشتغال تمامی کارکنانی که در ماه بیش از 40 ساعت حضور فیزیکی در دستگاه‌های دولتی دارند منوط به بررسی و اعلام نظر گزینش می‌باشد و در غیر این صورت، پرداخت هرگونه وجه به عنوان دستمزد غیرقانونی است.

جعفری‌پور اضافه کرد: دفتر نمایندگی گزینش شرکت شهر فرودگاهی امام در تلاش است با تعاملی منطقی و سازنده با تمامی ارگان‌های فرودگاه، سرعت انجام امور گزینشی را افزایش داده و اعلام نظر در خصوص انتصابات، منتقلین و مأمورین را به حداقل زمان ممکن برساند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مسائل اعتقادی، اخلاقی، انضباط اداری و آشنایی با قوانین و مقررات گزینش برای کارکنان شرکت خاطرنشان کرد: امید است که بتوانیم توصیه مهم آدم‌نژاد مدیر عامل محترم شرکت شهر فرودگاهی امام در خصوص رعایت و صیانت از سلامت اداری و عدالت استخدامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

نماینده هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی در شهر فرودگاهی امام در پایان افزود: دفتر نمایندگی گزینش شرکت شهر فرودگاهی امام در حال حاضر زیر نظر هسته گزینش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری کشور فعالیت می‌کند و شایسته است از زحمات مدیر این مجموعه، حجت اسماعیل‌زاده تقدیر و تشکر ویژه‌ کنم چراکه با وجود ترافیک کاری بسیار زیاد به دلیل عهده‌دار بودن امور گزینشی کلیه فرودگاه‌های کشور، در رسیدگی به امور این شرکت با توجه به حساسیت به خصوص آن نهایت همکاری را به عمل می‌آورند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.