| کد خبر: 168923 |

◄ فرودگاه پیام در هفته دولت مسافری می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از انجام اولین پرواز بین‌المللی فرودگاه پیام به مقصد نجف اشرف در هفته دولت خبر داد.

تین نیوز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از انجام اولین پرواز بین‌المللی فرودگاه پیام به مقصد نجف اشرف در هفته دولت خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه بازدید از منطقه ویژه پیام گفت: افتتاح بخش مسافربری شدن فرودگاه پیام یکی از برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز است که به جد پیگیری می‌شود.

آذری جهرمی با اشاره به حمایت‌های دولت از مسافربری شدن فرودگاه بین‌المللی پیام، گفت: این فرودگاه در حوزه باربری و سابق بر این در حوزه پستی فعال بوده است و در حال حاضر حجم مناسبی از پروازهای باری در این فرودگاه در حال انجام است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مشکلات بر سر راه مسافربری شدن فرودگاه اشاره کرد و گفت: جاده دسترسی فرودگاه نیازمند تخصیص اعتبار است که استاندار البرز در این خصوص اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

آذری جهرمی در ادامه با تاکید بر تسهیل و تکمیل  مسیر دسترسی به فرودگاه، گفت: به لحاظ ترافیکی مسیر دسترسی به فرودگاه پیام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او با اشاره به برگزاری جلساتی با حضور استانداری البرز و شهرداری کرج، گفت: وجود حلقه دره حوالی فرودگاه باعث تجمع برخی پرندگان می‌شود که برای پرواز هواپیماها مشکل ایجاد می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زیرساخت‌های لازم به‌واسطه مجوزهای مختلفی که باید اخذ شده است و باند فرودگاه و حتی  سالن در حال ساخت است و در مراحل انجام کار است.

آذری‌جهرمی از دستگاه قضا، استانداری البرز، نیروهای انتظامی و امنیتی، سازمان هواپیمایی کشور و شرکت فرودگاه‌های کشور برای همکاری در خصوص مسافربری شدن فرودگاه بین‌المللی پیام تشکر کرد.

او در ادامه گفت: در صورت حل مشکلات امیدواریم اولین پرواز بین‌المللی فرودگاه پیام به مقصد نجف اشرف در هفته دولت انجام شود. تحقق این مهم منوط به همکاری دستگاه‌های استان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.