| کد خبر: 168917 |

◄ آمادگی فرودگاه ارومیه برای بر قراری پروازهای حج

در جلسه هماهنگی حج تمتع سال ۹۷ ارومیه که با حضور مسئولان تمامی نهادها و ارگان‎های دخیل در عملیات حج به‌منظور هماهنگی کامل انجام‌شده بود، مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی گفت: ۲۹۴۹ نفر از فرودگاه ارومیه برای پروازهای حج اعزام می‌شوند.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های آذربایجان‌غربی از آمادگی کامل فرودگاه ارومیه برای انجام پروازهای حج تمتع خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه آذربایجان‌غربی، کمال پرهیزکار گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده عملیات رفت حجاج این استان امسال از تاریخ ۸ مردادماه تا ۱۱ مردادماه طی ۱۰ پرواز توسط شرکت هواپیمایی سعودی انجام می‌شود. که تعداد ۲۹۴۹ نفر زائر و عوامل پروازی به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه ارومیه برای اعزام و پذیرش حاجیان تجهیزات و تسهیلات لازم را دیده است، گفت: مسافران حج تمتع سال ۱۳۹۶ تعداد ۲۶۶۵ زائر بود که امسال رشد ۱۱درصدی خواهد داشت.

پرهیزکار گفت: طبق سنوات گذشته برنامه‌ریزی‌های اداره‌کل فرودگاه‌های استان از چند ماه قبل برای انجام هرچه بهتر پروازهای حج آغازشده است و در همین راستا فلایت‌چک دستگاه‌های کمک ناوبری و چک سیستم‌های بازرسی را زودتر از موعود مقرر انجام داده‌ایم و همه سیستم‌های فرودگاه کاملا عملیاتی هستند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی، با اشاره به اهمیت پروازهای حج تمتع و نگاه ویژه به این موضوع گفت: امسال نیز تلاش خواهیم کرد با انجام به‌موقع پروازهای حج تمتع و خدمت‎رسانی بهتر مشکلی در ورود و خروج پروازها و اعزام زائرین عزیز نباشیم.

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی در مورد اقدامات انجام‌شده برای میزبانی از زائران خانه خدا گفت: تهیه چرخ‌دستی‌های جدید، حضور راهنمای زائران در سالن‌های ترمینال، ایجاد صفحه جدید مخصوص عملیات حج تمتع در وب‌سایت اداره کل که در آن تمامی اطلاعات مربوط به پروازها و ورود و خروج زائران موجود است، ازجمله این اقدامات محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • قاسم 0 0

    در ساعت چند وارد فرودگاه خواهد شد