| کد خبر: 168910 |

◄ شایعه بازگشایی سایت ایران خودرو بین تاکسیرانان

همزمان با تحویل صد دستگاه تاکسی شایعه بازگشایی محدد سایت ثبت نام قوت گرفت.

تین نیوز

باشگاه شهروند خبرنگار: با انتشار این خبر که ایران خودرو از فردا صد دستگاه دیگر از تاکسی‌های ثبت‌نام شده  را تحویل می‌دهد، شایعه‌ بازگشایی سایت فروش ایران خودرو دوباره در بازار شیوع پیدا کرد.

این شایعات در حالی مطرح شد که بعضی از رانندگان خود را برای ثبت نام در سایت آماده می‌کردند، اما طی تماس با نمایندگی و مسئولین ایران خودرو، این شرکت اعلام کرد که جز تحویل خودروهای متقاضیان قبلی، ثبت‌نام جدیدی در دست کار ندارد.

 جهانگیری کارمند فروش این نمایندگی 1269 ایران خوردو،  در این باره توضیح داد: در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی بیش از صد هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند این در حالی است که فردا اسم صد نفر اعلام و از آن‌ها برای طی ادامه روند خرید دعوت می‌شود.

وی افزود: هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر ثبت‌نام داده نمی‌شود و متقاضیانی که اسم‌شان اعلام می‌شود با پیامک به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

این در حالی است که یک راننده تاکسی در تماس تلفنی از انتظار بازگشایی سایت و ثبت سفارش جدید خبر داد.

وی گفت: ماشینی که با آن کار می‌کنم جز اسقاط حساب می‌شد، به همین دلیل معاینه‌فنی به ماشین داده نشد و این موضوع باعث متحمل شدن جریمه‌های سنگین شد.

وی افزود: در آذرماه سال گذشته برای طرح نوسازی ثبت‌نام کرده بودم اما به دلیل اینکه سایت ایران‌خودرو بسته‌شده بود ادامه این روند غیرممکن شد که حتی چند روز پیش ماشین به دلیل نقض فنی آتش گرفت.

در عین حال گزارش ها حاکی از آن است که نمایندگی ها با متقاضیان تماس گرفته و عنوان کردند که با در نظر گرفتن 7درصد افزایش قیمت، جهت تکمیل پروسه خرید خود مراجعه کنند.

پیش‌ازاین تین‌نیوز دراین‌باره خبرهای بسیاری انتشار داده است و به مشکلات تاکسیران‌ها پرداخت است ازجمله مشکلاتی همچون جریمه‌های سنگین معاینه فنی و بسته بودن سایت و اختلال درروند زندگی و تأمین مخرج تاکسیرانان اشاره‌کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    سلام الان من ماشینم مدل 79است تاکسیرانی ثبت نام کردم یک ساله هنوزخب ی نیست به حضرت عباس الان یک ساله ماشینم خرابه نمیتونم خرجمودربیارم من چکارکنم تروبه خدا یکاری کنین ممنون