| کد خبر: 168891 |

◄ تشریح عملکرد راهداری همدان در سال‌جاری

محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گزارشی از عملکرد این اداره کل در سه‌ماهه اول سال جاری ارائه داد.

تین نیوز

محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گزارشی از عملکرد این اداره‌کل در سه‌ماهه اول سال جاری ارائه داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رودباری با اشاره به خط‌کشی ۸۰۰ کیلومتر از محورهای این استان گفت: در این مدت ۲۵ گشت راهداری با ۷۱ هزار نفر ساعت در طول محورهای استان تردد و بر روند آن در استان نظارت داشته‌اند.

مدیرکل راهداری همدان اظهار کرد: سه هزار و ۱۷۰ تابلوی اخطاری و انتظامی، ۸۲۶ مترمربع تابلوی اطلاعاتی و ۳۵۲ شاخه گاردریل تعمیر و نصب‌شده است.

او افزود: در این مدت ۳۹۷ عدد بنر، ۷۱۰ متر نیوجرسی، ۶۰۸ علامت استوانه‌ای و بازتاب ایمنی تهیه و نصب‌شده است.

مدیرکل راهداری همدان بیان کرد: ۶۰ کیلومتر شیار لرزاننده و ۱۰۰ متر حفاظ ایمنی پل‌ها اجرایی شده که ایمن‌سازی کم‌هزینه ۴۷ عدد دماغه و سرگاردریل نیز صورت گرفته است.

رودباری درخصوص ایمن‌سازی نقاط پرتصادف گفت: در این راستا ۱۸ دوربرگردان، پارکینگ و سرعت‌گاه اصلاح و احداث‌شده همچنین تعمیر، نگهداری، احداث و تعریض ۳۳ دستگاه پل انجام‌گرفته که ۱۰ مورد پیچ و ۱۲ مورد تقاطع نیز اصلاح‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان افزود: ۷۲ هزار و ۲۳۰ مترمکعب در طول ۷۰ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی و ۲۰ مورد ترانشه برداری با مجموع ۲۱ هزار و ۲۳۰ مترمکعب در سه‌ماهه اول سال انجام‌شده است.

او در بخش بهسازی و نگهداری رویه‌های آسفالتی به روکش ۵۸.۵ کیلومتر راه شریانی، اصلی، فرعی و روستایی اشاره کرد و گفت: در سه‌ماهه اول سال ۹۷، ۴۴ هزار و ۸۳ متر از طول محورها درزگیری، ۹۴ هزار و ۹۰۰ مترمربع لکه‌گیری، ۱.۴ کیلومتر آسفالت رگلاژی و ۲ کیلومتر آسفالت شانه راه‌ها انجام‌شده است.

همدان یکی از اصلی‌ترین استان‌های کشور در امر ترانزیت بار به عراق است و به همین دلیل راهداری این استان به‌طور مداوم درحال بهسازی و ایمن‌سازی جاده‌ها است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.