| کد خبر: 168854 |

◄ نوسانات ارزی تاثیری در قیمت بلیت هواپیما نداشت

مدیرعامل هواپیمایی هما عنوان کرد: نوسانات ارزی تاثیر بسیار زیادی بر روی هزینه عملیاتی شرکت‌های هواپیمایی دارد اما تاکنون بر اساس نرخ‌گذاری و تعرفه‌گذاری که در شرکت‌های هواپیمایی حال حاضر است این تغییرات محسوس را در قیمت‌های بلیت مشاهده نمی‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل هواپیمایی هما عنوان کرد: نوسانات ارزی تاثیر بسیار زیادی برروی هزینه عملیاتی شرکت‌های هواپیمایی دارد اما تاکنون بر اساس نرخ‌گذاری و تعرفه‌گذاری که در شرکت‌های هواپیمایی حال حاضر است این تغییرات محسوس را در قیمت‌های بلیت مشاهده نمی‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، فرزانه شرفبافی در خصوص صبحت‌هایی که در جلسه‌ای مبنی بر اینکه تاخیرها در همه جای دنیا وجود دارد و این چیز عجیبی در صنعت هوایی نیست که باعث یکسری واکنش‌های منفی شده بود توضیح داد: صحبت‌های بنده در آن جلسه خیلی ناقص ارائه شد که به اعتقاد بنده با یک شیطنت رسانه‌ای بیشتر همراه بود.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: من در آن جلسه عنوان کردم که تاخیر برای صنعت حمل‌ونقل هوایی حال حاضر کشور یک شرایط بسیار سخت و سنگین است از همین‌رو هیچ شرکت هواپیمایی، مدیر ایرلاین و هیچ مسئولی در صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور علاقه‌مند نیست که تاخیر داشته باشد اما متاسفانه سخنان بنده بلعکس جلوه داده شد.

مدیرعامل هما در خصوص تاثیر نوسانات ارزی نیز گفت: تاثیر نوسانات ارزی با توجه به اینکه بین 60 تا 70 درصد هزینه‌ای عملیاتی یک شرکت هواپیمایی وابسته به دلار و یورو است از همین‌رو زیاد است.

شرفبافی افزود: اما تاکنون بر اساس نرخ‌گذاری و تعرفه‌گذاری که در شرکت‌های هواپیمایی حال حاضر است این تغییرات محسوس را در قیمت‌های بلیت مشاهده نمی‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.