| کد خبر: 168834 |

◄ تداوم برخورد قانونی با شرکت‌های حمل و نقل

کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های بار و مسافر با هدف بررسی و ارزیابی مداوم خدمات ارائه شده به رانندگان حمل ونقل جاده‌ای کالا و مسافر بر اساس برنامه ریزی‌های منظم به صورت هفتگی در حال برگزاری است.

تین نیوز

کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های بار و مسافر با هدف بررسی و ارزیابی مداوم خدمات ارائه شده به رانندگان حمل ونقل جاده‌ای کالا و مسافر بر اساس برنامه ریزی‌های منظم به صورت هفتگی در حال برگزاری است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان فارس مهندس علیرضا سیاهپور با اعلام این مطلب گفت: در این کمیسیون‌ها به تخلفات اخذ کمیسیون اضافه بر قانون از راننده، عدم پرداخت کرایه به راننده در مقصد، عدم رعایت مقررات و ضوابط حمل و نقلی در خصوص صدور بارنامه و همچنین توسعه و بهینه سازی حمل و نقل جاده‌ای رسیدگی می شود.

سیاهپور با اشاره به برگزاری جلسات منظم ومستمر کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل ونقل جاده‌ای کالا و مسافر تصریح کرد: توسط این کمیسیون ۲ شرکت متخلف حمل ونقل کالا تعطیل و یک شرکت حمل و نقل جاده‌ای کالا به مبلغ ۵۰۰هزار تومان جریمه نقدی و یک شرکت متخلف حمل ونقل مسافر به یکماه ممنوعیت فعالیت محکوم گردیدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس همچنین تأکید کرد: رانندگان تلاشگر فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای بین شهری، از این پس می توانند هر گونه انتقاد، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل و نقل جاده‌ای شامل: دریافت کمیسیون اضافی، وضعیت خدمات رسانی در شبکه جاده ای، وضعیت عملکردی شرکت‌های حمل و نقل و دیگر نکات مورد نظر را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱(داخلی ۵)، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاع رسانی www.۱۴۱.ir و یا صندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انعکاس دهند.

او در پایان اشاره کرد: در حال حاضر بخش حمل ونقل جاد ه‌ای کالا و مسافر استان  با فعالیت قریب به ۶۱ هزار راننده حرفه‌ای حمل ونقل جاد ه‌ای کالا ، نفتکش‌ها و مسافربری و همچنین بیش از  ۴۱  هزار دستگاه انواع ناوگان باری و حمل ونقل عمومی( مسافربری) رتبه نخست کشور را داراست .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.