| کد خبر: 168807 |

◄ انتقاد به رشد قارچ‌گونه نمایشگاه‌های هوایی

اتحادیه صنایع هوایی و فضایی خواهان جلوگیری از رشد قارچ‌گونه نمایشگاه‌های هوایی در کشور شد.

تین نیوز

اتحادیه صنایع هوایی و فضایی خواهان جلوگیری از رشد قارچ‌گونه نمایشگاه‌های هوایی در کشور شد.

به گزارش تین‌نیوز، اخیرا اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران با هدف جلوگیری از  اتلاف منابع ملی در برگزاری نمایشگاه‌های هوایی، در نامه‌ای به ستاد توسعه و فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی به تعدد برگزاری نمایشگاه‌های هوایی انتقاد کرد.

رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی در این نامه عنوان کرده است؛ موازی کاری‌های صورت پذیرفته در سالیان گذشته در خصوص نمایشگاه‌های هوافضایی، پس از جلسات متعدد با تصمیم سازان و ذینفعان صنعت از جمله سازمان صنایع هوایی، اتحادیه هوایی و فضایی ایران، سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، انجمن شرکت‌های هواپیمایی و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری، مقرر شد به‌منظور ساماندهی برگزاری نمایشگاه‌های صنعت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌‌های ملی با تجمیع توان کلیه فعالین اعم از دولتی و خصوصی، نسبت به برگزاری نمایشگاه ملی سالیانه اقدام شود.

در ادامه آورده شده است؛ به همین منظور تصمیم گرفته شد تا با همکاری سازمان‌های فوق ذکر نمایشگاه به‌صورت یک سال در میان در تهران و کیش برگزار شود؛ لذا در راستای اجرای تفاهم‌نامه مذکور، اتحادیه حمایت خود را صرفاً از نمایشگاه توانمندی‌های صنایع و هوایی و فضایی ایران و ایرشو کیش اعلام می‌کند.

photo_2018-06-27_10-13-56

اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در حالی از تعدد برگزاری نمایشگاه‌های هوایی انتقاد کرده است که در ابتدای سال گذشته سه نمایشگاه هوایی در فاصله کمتر از سه ماه برگزار شده است.

به گزارش تین‌نیوز، لازم به توضیح است که همواره برخی در بخش خصوص به برگزاری نمایشگاه ایرشو کیش به دوسالانه یک‌بار برگزار می‌شود انتقاد دارند و عنوان می‌کنند شرکت در این نمایشگاه هزینه‌های بسیار سنگینی را برای آن‌ها به دنبال خواهد داشت این در حالی است که بخش دولتی برای خود محدودیت بودجه قائل نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.