| کد خبر: 168782 |

نیمه فروش مطرح کرد:

◄ سایه بدقولی خودروسازان بر سر نوسازی ناوگان جاده‌ای

این افراد حتی خودروی فرسوده خود را اسقاط کرده‌اند و گواهی مربوطه نیز مورد تأیید سازمان راهداری قرار گرفته است اما تاکنون هیچ خبری از تحویل خودروی ثبت‌نامی از سوی شرکت مزبور نیست.

تین نیوز

یک فعال حمل و نقلی از وضعیت نامشخص تحویل خودروهای نو به مالکین خودروهای فرسوده از سوی یکی از شرکت‌های متعهد به نوسازی ناوگان گلایه کرد.

محمدکاظم نیمه‌فروش فعال حمل‌ونقلی خواستار رسیدگی به وضعیت مبهم رانندگانی که در طرح نوسازی ناوگان فرسوده در این شرکت خودروسازی در سال های ۹۵ و ۹۶ ثبت‌نام کرده و پول واریز کرده‌اند؛ شد .

وی دراین‌باره گفته است: این افراد حتی خودروی فرسوده خود را اسقاط کرده‌اند و گواهی مربوطه نیز مورد تأیید سازمان راهداری قرار گرفته است اما تاکنون هیچ خبری از تحویل خودروی ثبت‌نامی از سوی شرکت مزبور نیست.

به گفتهٔ نیمه‌فروش در مراجعات رانندگان و حتی تحصن چندین‌باره آن‌ها جلوی این شرکت متأسفانه تاکنون نه این شرکت و نه مسئولان ذی‌ربط در وزارت‌های صنایع یا راه و شهرسازی و... کوچک‌ترین پاسخی به این رانندگان نمی‌دهند که آیا این خودروها تحویل خواهد شد یا خیر؟

این فعال حمل‌ونقلی به نگرانی رانندگان از قیمت‌های احتمالی که قرار است خودروسازان پیشنهاد کنند اشاره‌کرده و آورده است: حتی نمی‌دانیم قیمت وسایل نقلیه‌ای که قرار است تحویل دهند و زمان تحویل آنها کی هست و در صورت عدم تحویل خودروهای ثبت‌نامی تکلیف این رانندگان چه هست؟

وی خواستار بررسی این موضوع از سوی رسانه‌های تخصصی شد گفت: رانندگان تقاضا دارند که رسانه‌ها مشکل مهم یاد شده را از این شرکت و وزارتخانه‌های ذی‌ربط پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • افشین ظریفی 0 0

    سلام لطفا قبل از انتشار اخبار از صحت وسقم آن مطلع شوید دوست عزیزمان می‌فرمایند اسقاط مورد تایید راهداری قرار گرفته این مرحله‌ای از فرایند است که تأیید نهای به نام متقاضی توسط بانک عامل قرار گرفته واصطلاحا در مرحله پلاک و شاسی میباشد

  • اسفندیار کمندی 1 0

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی رانندگان زحمتکش کشور و کسانی که پیگیر مشکلات به حق این قشر پر تلاش و کم درآمد هستن بنده اسفندیار کمندی یکی از رانندگان این کشور پر افتخار و زجر کشیده هستم غریب به دو سال است که در این طرح ناوگان فرسود با مبلغ هشتاد میلیون واریز به حساب شرکت سایپا دیزل ثبت نام کرده ام و کامیون خود را نیز اسقاط کردم زمان تحویل خودرو من اسفند ماه نودوشش بوده ولی الان با گذشت دو سال از زمان ثبت نام این شرکت نه ماشین مان را تحویل میدهد و نه جوابی درست به ما میدهد و هر وقت به شرکت مراجعه کردم هیچ جوابی به من نمیدهند به خدا به نان شب هم محتاج شدم شرمنده زن و فرزندانم شده ام شما رو به خدا صدای ما را به گوش مسئولین برسونید ما با همون ماشین غرازه داشتیم کم و بیش زندگی میکردیم و خرج زن و بچه میدادیم شما را به خدا به داد ما برسید