| کد خبر: 168778 |

در صحن علنی شورای شهر تهران چه گذشت؟

نایب رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران از نوع نظارت بر سرویس مدارس انتقاد کرد.

تین نیوز

 نایب رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران از نوع نظارت بر سرویس مدارس انتقاد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به خبرگزاری شبستان، افشین حبیب‌زاده، نایب رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران و در موافقت با طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایمنی حمل و نقل دانش‌آموزان گفت: این طرح، طرح بسیار مهمی است که با جمعیت کثیری از خانواده‌های تهرانی مرتبط است و مورد خواست مردم است.

وی با اشاره به نارضایتی خانواده ها از خدمات مربوط به حمل و نقل دانش آموزان، افزود: به دلیل اهمیت موضوع، باید اسناد بالادستی مورد بازنگری قرار بگیرد.

حبیب زاده با اشاره به بررسی موضوع سرویس مدارس در کمیسیون حمل و نقل مورد بررسی قرار گرفته و نواقص آن اسناد برطرف شده است، افزود: اسناد بالادستی دچار نواقص و پیچیدگی‌هایی بوده است.

مردم تهران استقبال باشکوهی از ملی پوشان داشته باشند

سید محمود میرلوحی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در جلسه امروز گفت: بازی دیشب ملی پوشان بار دیگر موجب افتخار و سرافرازی ایرانیان در تمامی جهان شد و می طلبد مردم تهران در راستای قدر دانی از این عزیزان استقبال با شکوهی در هنگام بازگشت از آنان به عمل آورند.

امیدواریم درهای ورزشگاه آزادی به روی همه باز بماند

حجت نظری، رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران نیز در جلسه امروز شورا با اشاره به حضور خانواده ها و تماشای بازی های جام جهانی در ورزشگاه آزادی، گفت: خانواده های تهرانی و ایرانی نشان دادند که از فضایی که در اختیارشان قرار می گیرد به بهترین شکل استفاده می کنند و لذا باید در راستای تحقق خواست این عزیزان اقدام کنیم.

وی افزود: ورزشکاران غیور ما وطن پرستی را به وضوح نشان دادند و مردم نیز این مهم را دریافتند و از آن استقبال کردند. ما این آمادگی را داریم در کمیته ورزش که هر آنچه نیاز است را پیگیری کنیم.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.