| کد خبر: 168626 |

◄ تخصیص اعتبار 80 میلیارد ریالی برای ترمیم جاده‌های خلخال

برای ترمیم جاده‌های خلخال اعتبار 80 میلیارد ریالی تخصیص داده می‌شود.

تین نیوز

فرماندار خلخال گفت: بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای مرمت و روکش آسفالت راه‌های ارتباطی بین‌شهری خلخال هزینه خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری خلخال، فریدون بابایی در بازدید از عملیات اجرایی روکش آسفالت جاده خلخال به هشجین افزود: این اعتبار از اعتبارات سال گذشته این شهرستان است که به دلیل محدودیت فصل کاری در سال گذشته برای روکش آسفالت 15 کیلومتر از راه ارتباطی خلخال به هشجین، جاده قدیمی خلخال به کوثر و مرمت و روکش آسفالت راه روستایی لنبر از توابع بخش مرکزی این شهرستان هزینه خواهد شد.

وی بابیان اینکه عملیات اجرایی بهسازی پنج کیلومتر از مسیر راه ارتباطی برندق به جعفرآباد در بخش خورش رستم خلخال نیز انجام‌شده از بهسازی و مرمت 12 کیلومتر از این مسیر در سال جاری خبر داد.

فرماندار خلخال با قدردانی از مسئولان ادارات‌کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در خصوص توجه به وضعیت راه‌های ارتباطی شهرستان تشریح کرد: ادامه عملیات اجرایی مرمت، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های ارتباطی منطقه با استفاده از اعتبارات سال جاری صورت می‌گیرد.

محمد قربانی، ریس اداره‌راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال نیز در این بازدید گفت: برای روکش آسفالت در سطح یک کیلومتر از راه‌های فرعی این شهرستان بیش از سه میلیارد ریال هزینه می‌شود.

وی افزود: در کنار اجرای عملیات روکش آسفالت درراه‌های بین‌شهری منطقه لکه‌گیری راه‌های روستایی شهرستان نیز توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال آغازشده است.

 شهرستان خلخال با 95هزار نفر جمعیت در جنوبی‌ترین منطقه استان اردبیل در همسایگی استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و گیلان واقع‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.