| کد خبر: 168435 |

لزوم خروج سریع‌تر مغروقه‌ها در بندر خرمشهر

محمدرضا الله‌یار، عضو هیأت مدیره و معاون مهندسی توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی بر ریل‌پایه کردن بنادر به‌عنوان یکی از اهداف مهم سازمان بنادر تأکید کرد.

تین نیوز

محمدرضا الله‌یار، عضو هیأت مدیره و معاون مهندسی توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی بر ریل‌پایه کردن بنادر به‌عنوان یکی از اهداف مهم سازمان بنادر تأکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، الله‌یار پس از بازدید از مجتمع بندری خرمشهر در نشستی ضمن قدردانی از کارکنان بندر خرمشهر در عرصه‌های مختلف، روند اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای این بندر را بسیار مطلوب توصیف کرد.

به گفته وی، سرکشی و بازدید از بنادر به‌منظور نظارت، پیگیری و شناسایی مشکلات و موانع موجود ازجمله وظایف مهم مدیران ستادی سازمان بنادر است.

عضو هیأت مدیره سازمان بنادر به تأکید مدیرعامل سازمان بنادر بر جمع‌آوری اسکله‌های غیرمجاز اشاره کرد و افزود: این سازمان بر پیگیری موضوعات ایمنی، عملیاتی، اقتصادی و زیست‌محیطی تأکید ویژه‌ای دارد.

اله‌یار ریل پایه کردن بنادر را از اهداف مهم سازمان بنادر دانست و با اشاره به زیر ساخت ریلی مطلوب بندر خرمشهر بر استفاده از این زیر ساخت و ظرفیت تأکید کرد.

وی همچنین به لزوم تسریع روند خارج‌سازی مغروقه ها به‌ویژه مغروقه خانیان به‌عنوان بزرگ‌ترین کشتی غرق‌شده در اروندرود اشاره کرد.

معاون مهندسی توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی حمایت همه جانبه سازمان بنادر از طرح‌های پیشنهادی توسعه‌ای بندر خرمشهر را اعلام کرد و افزود: بندر خرمشهر در صورت امکان برای تأمین تجهیزات مورد نیاز از کالاهای ایرانی استفاده کند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر نیز در این نشست گفت: روند رو به رشد اجرای پروژه‌های توسعه‌ای بندر خرمشهر حکایت از عملکرد مطلوب همکاران فنی و مهندسی این بندر دارد.

محمد محسنی به تأکید مدیرعامل سازمان بنادر بر رونق مسیر گردشگری دریایی خرمشهر اهواز اشاره و اظهار کرد: برای انجام این امر به شناور استاندارد کوچک نیاز داریم.

وی ابراز امیدواری کرد که اجرای پروژه‌ها و اهداف بندر خرمشهر رونق اقتصادی منطقه را فراهم سازد و برای مردم خرمشهر که حق بزرگی بر گردن ایران اسلامی دارند منشأ خیر و برکت باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.