| کد خبر: 168088 |

◄ فعالیت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در سامانه دادور

فعالیت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در راستای ساماندهی نظام مالیات دهی و رونق کسب‌وکار و وحدت رویه در صدور مجوز کسب‌وکار آغاز شد.

تین نیوز

فعالیت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در راستای ساماندهی نظام مالیات دهی و رونق کسب‌وکار و وحدت رویه در صدور مجوز کسب‌وکار آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت:  سامانه دادور مربوط به مرکز ملی پایش محیط کسب‌وکار روز است که فروردین‌ماه امسال با معاون وزیر و دبیر اجرایی مرکز ملی پایش محیط کسب‌وکار کشور در آذربایجان غربی رونمایی شد و در حال حاضر  اداره کل راه و شهرسازی استان عضو این سامانه شده است.

مریم سلطان‌علی نژاد در خصوص اهداف و وظایف مرکز پایش محیط کسب‌وکار و سامانه دادور تصریح کرد: تسهیل و تسریع و شفاف‌سازی در انجام فرآیند منتهی به اخذ مجوزهای کسب‌وکار، ایجاد فضای اعتماد بین حاکمیت و صاحبان سرمایه و تحقق اهداف دولت در کارآفرینی، افزایش سرمایه در گردش و خروج از رکود اقتصادی از اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

h, ادامه داد: اجزای مرکز ملی پایش محیط کسب‌وکار شامل چهار بخش سامانه اطلاع‌رسانی مجوزهای کشور سامانه الکترونیکی دریافت شکایات و انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان مجوزهای کسب‌وکار (دادور)، مرکز تماس فوریت‌های محیط کسب‌وکار و پایگاه اطلاعات مجوزها و استعلامات کشور است.

سلطان‌علی نژاد، فعالیت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در سامانه دادور را در جهت افزایش دقت در پاسخگویی به مردم، شفاف‌سازی قوانین و رفع قوانین و مجوزهای مخل فضای کسب‌وکار تأثیرگذار عنوان کرد.

مرکز ملی پایش محیط کسب‌وکار به استناد مصوبه ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به‌منظور تسهیل صدور مجوزها، ایجاد ساختار سیستماتیک، قابل پایش، نظارت و رصد به‌صورت هوشمند و با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات شکل‌گرفته و راهکاری علمی و تجربه شده بیشتر مشکل بروکراسی اداری کشور را حل می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.