| کد خبر: 168046 |

◄ «جشن بزرگ بندگی» در متروی تهران

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از برگزاری «جشن بزرگ بندگی» در ایستگاه‌های منتخب مترو تهران خبر داد.

تین نیوز

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از برگزاری «جشن بزرگ بندگی» در ایستگاه‌های منتخب مترو تهران خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان از برگزاری «جشن بزرگ بندگی» در ایستگاه‌های متروی تهران خبر داد و گفت: به‌منظور ایجاد فضای بصری مناسب با این روز و با استفاده از طرح‌های متنوع فرهنگی تمامی ایستگاه‌های متروی تهران و حومه فضاسازی می‌شوند.

وی تصریح کرد: مسافران مترو در این روز می‌توانند شنونده محتوای فرهنگی صوتی شامل ادعیه عیدفطر و موسیقی از طریق رادیو مترو در تمامی ایستگاه‌ها باشند.

محمدیان در ادامه با اشاره به تردد مسافران و نمازگزاران در روز عید سعید فطر از برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان «ذکر» در گذرگاه فرهنگی ایستگاه مصلی امام خمینی خبر داد و خاطرنشان کرد: مسافران و نمازگزاران در این روز فرخنده از طریق نمایشگرهای داخل قطارها و سکوی ایستگاه‌های مترو شاهد پخش مجله تصویری با محتوای فرهنگی مرتبط با عید سعید فطر می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه جهت ایجاد فضای بانشاط و مفرح برای مسافران مترو، گروه‌های موسیقی نواحی و اقوام، نیز توسط گروه‌های آذری و لری در ایستگاه‌های تجریش، شهید بهشتی، شوش و شادمان اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: مسافران شهر زیرزمینی می‌توانند در روزهای یکشنبه 27 خردادماه و دوشنبه 28 خردادماه 97 و از ساعت 15 تا 19 شاهد اجرای این برنامه هنری باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.