| کد خبر: 168026 |

◄ ثبت بیش از 49 میلیون تردد در محورهای خوزستان

از ابتدای سال تا 19 خردادماه بیش از 49 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی دارای تردد شمار برخط فعال استان خوزستان ثبت‌شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان، با اشاره به کنترل تردد وسایل نقلیه با 94 دستگاه تردد شمار برخط در محورهای بین‌شهری استان گفت: از ابتدای سال تا 19 خردادماه تعداد 49 میلیون و 909 هزار و 473 دستگاه وسیله نقلیه در 47 مقطع از محورهای مواصلاتی دارای تردد شمار برخط فعال استان خوزستان (94 مسیر به‌صورت رفت‌وبرگشت) تردد داشتند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان، غلام‌عباس بهرامی‌نیا افزود: این میزان تردد در محورهایی که تردد شمارهای برخط در آنها نصب‌شده است، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است.

 بهرامی‌نیا بابیان اینکه اوج تردد در محورهای استان در روز سوم فروردین با تردد 69 هزار و 552 دستگاه از ساعت 18 لغایت 20 بوده، عنوان کرد: از کل تردد وسایل نقلیه تعداد 8 میلیون و 738 هزار و 572 دستگاه به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان، با اشاره به محورهای پرتردد استان خوزستان اعلام کرد: محور بندر امام – ماهشهر با یک‌میلیون و 764 هزار و 617  تردد، محور ماهشهر – بندر امام با یک‌میلیون و 556 هزار و 230 تردد، اهواز – اندیمشک با یک‌میلیون و 451 هزار و 602 تردد سه محور پرتردد استان از ابتدای امسال تاکنون هستند. 

بهرام‌نیا ادامه داد: محور سه‌راهی کوپال – اهواز، اندیمشک – اهواز، اهواز – شوش، رامهرمز – بهبهان و شوش – اهواز از دیگر محورهای پرتردد استان در طول سال جاری تاکنون هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.