| کد خبر: 167980 |

وضعیت کیفی خودروها در اردیبهشت

بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در اردیبهشت ماه ۹۷ در گروه خودروهای سبک ۱۰ خودرو و در گروه خودروهای سنگین ۶ خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.

تین نیوز

 بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در اردیبهشت ماه ۹۷ در گروه خودروهای سبک ۱۰ خودرو و در گروه خودروهای سنگین ۶ خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، براساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، در اردیبهشت ماه ۹۷ در گروه وانت، وانت تندر شرکت ایران خودرو با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در سطح قیمتی پایین تر از ۵۰۰ میلیون ریال به خود اختصاص داد و وانت‌ مزدا کارا ۲۰۰۰ تک کابین بهمن موتور و وانت سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌ رو با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند.

در این کلاس قیمتی وانت‌های‌ مزدا کارا ۲۰۰۰ دو کابین بهمن موتور، آریسان ایران خودرو دیزل و وانت‌های‌ نیسان تک سوز و دوگانه سوز زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی را از آن خود کردند.

۱۰ خودروی سواری با ۴ ستاره کیفی

همچنین در بخش سواری خودروهای پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو، نیومزدا ۳ شرکت بهمن موتور و گرند ویتارای شرکت ایران خودرو خراسان در سطح قیمتی بالاتر از یک هزار میلیون ریال با کسب چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروها را به دست آوردند. این خودروها در ارزشیابی قبلی (فروردین ماه امسال) نیز چهار ستاره را کسب کرده بودند.

در سطح قیمتی ۷۵۰ تا یک هزار میلیون ریال نیز خودروهای هیوندا ۲۰i کرمان موتور و کیاسراتوی شرکت سایپا موفق به دریافت چهار ستاره کیفی شدند.

تیگو ۵ مدیران خودرو و JAC-S۵ کرمان موتور و هایما S۷ اتوماتیک ایران خودرو خراسان نیز در این کلاس قیمتی با کسب سه ستاره کیفی در رتبه بعدی قرار گرفتند.

از سوی دیگر در کلاس قیمتی ۵۰۰ تا ۷۵۰ میلیون ریال خودروی B۳۰ ساخت شرکت بهمن موتور چهار ستاره کیفی به دست آورد و آریزو ۵ مدیران خودرو ، آریواتوماتیک سایپا بن‌رو، چانگان CS۳۵ سایپا-سیتروئن و برلیانس H۳۳۰ شرکت پارس خودرو توانستند سه ستاره کیفی به دست آوردند. در این کلاس قیمتی لیفان X۶۰ کرمان موتور نیز دو ستاره کیفی به دست آورد.

همچنین در سطح قیمتی ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریالی خودروهای رنو ساندرو و پارس تندر پارس خودرو و خودروهای پژو ۲۰۷ اتوماتیک و تندر ۹۰ پلاس ایران خودرو با دریافت چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولید ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

خودروهای تندر ۹۰، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، رانا، دنا پلاس، پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۶SD همگی از ایران خودرو به همراه تندر ۹۰ پارس خودرو در این کلاس قیمتی سه ستاره کیفی به دست آوردند.

همچنین خودرو NEW MVM۳۱۵ مدیران خودرو، سورن و سمند تبریز شرکت ایران خودرو تبریز، پژو پارس ایران خودروی فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژوپارس صنایع خودروسازی فردا(سمنان) و پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان دو ستاره در این کلاس قیمتی به دست آوردند.

خودروهای پژوپارس ایران خودرو کرمانشاه، دنا و دانگ فنگ H۳۰ از محصولات ایران خودرو به همراه تیبا ۲ شرکت سایپا نیز توانستند در این ماه در کلاس قیمتی ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریالی دو ستاره ای شوند.

همچنین خودروهای تیبا و ساینای شرکت سایپا-سیتروئن نیز دو ستاره به دست آوردند.

در کلاس قیمتی پایین تر از ۲۵۰ میلیون ریال نیز خودروی سایپا X۱۳۱ و سایپا X۱۳۲ شرکت سایپا و همچنین سایپا X۱۳۱ پارس خودرو هر کدام دو ستاره به دست آوردند و سایپا X ۱۱۱ شرکت سایپا یک ستاره‌ای شد.

۶ خودروی سنگین ۴ ستاره ای در اردیبهشت ماه امسال

اما در گروه کشنده‌ها، خودروهای کشنده ولوو FH۵۰۰ و کشنده ولوو FH ۴۶۰ شرکت سایپا دیزل وکشنده اسکانیا G۴۱۰ ماموت دیزل چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد.

همچنین کشنده کاوه سایپا دیزل توانست یک ستاره کیفی را از آن خود کند.

در گروه کامیونت، کامیونت ایسوزو NPR۷۵K بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد و کامیونت FAW سیبا موتور دو ستاره به دست آورد.

در بخش کامیون نیز کامیون ولوو باری FM۴۶۰ سایپا دیزل و کامیون ایسوزو NPR۷۵M بهمن دیزل ۴ ستاره کیفی کسب کردند.

اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال شرکت عقاب افشان در گروه اتوبوس سه ستاره کیفی کسب کرد و مینی بوس ایسوز SAHAR بهمن دیزل در گروه مینی بوس دو ستاره به دست آورد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.