| کد خبر: 167961 |

◄ سکه از مرز 2.5 میلیون تومان گذشت؛ سیف: 7میلیون سکه پیش‌فروشی وارد بازار می‌شود

رئیس‌کل بانک مرکزی از عدم کمبود در عرضه سکه خبر داد و از شرایط بین‌المللی، مسائل روانی و بزرگ‌نمایی برخی مسائل را به‌عنوان ریشه اصلی گرانی سکه یادکرد.

تین نیوز

رئیس‌کل بانک مرکزی از عدم کمبود در عرضه سکه خبر داد و از شرایط بین‌المللی، مسائل روانی و بزرگ‌نمایی برخی مسائل را به‌عنوان ریشه اصلی گرانی سکه یاد کرد.

به گزارش تین‌نیوز ولی‌الله سیف در حاشیه نشست بررسی گزارش عملکرد توسعه اشتغال روستایی و عشایری درباره علت گرانی سکه گفت: به نظر می‌رسد اتفاقات به وجود آمده بیشتر عامل روانی دارد که به‌تدریج می‌تواند برطرف شود.

او تشریح کرد: شرایط بین‌المللی، مسائل روانی و بزرگ‌نمایی برخی مسائل که ریشه واقعی ندارد توانسته چنین اثری در بازار ایجاد کند که البته محدود به طلا هم نیست.

به گزارش تسنیم، او درباره طرح پیش‌فروش سکه گفت: در این طرح 7 میلیون سکه به فروش رفت که این سکه‌های پیش‌فروش شده به‌سرعت به بازار خواهد آمد.

امروز مورخ 22 خرداد هر قطعه سکه تمام طرح امامی در جریان معاملات با ۳۳هزار تومان افزایش به بالاترین قیمت یعنی دو میلیون و ۵۰۸هزار تومان رسید.

امر‌وز در ابتدای معاملات قیمت سکه طرح امامی دو میلیون و ۴۷۴ هزار تومان بود.قیمت سکه بهار آزادی نیز به دو میلیون و ۴۰۲ هزار تومان صعود کرد که به نسبت روز گذشته ۴۵ هزار تومان گران شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، نیم‌سکه بهار آزادی با ۱۵ هزار تومان جهش نسبت به دیروز، در حال حاضر باقیمت یک‌میلیون و ۲۳۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز ۲۰۸ هزار و ۴۰۷ تومان قیمت‌گذاری شد که نسبت به‌روز گذشته حدود ۳۳۰۰ تومان افزایش داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.