| کد خبر: 167943 |

◄ همکاری انجمن قطعه‌سازان فرانسه با ایران ادامه دارد

انجمن قطعه‌سازان فرانسه در نامه‌ای رسمی اعلام کرد، به همکاری با ایران ادامه می‌دهیم.

تین نیوز

انجمن قطعه‌سازان فرانسه در نامه‌ای رسمی اعلام کرد، به همکاری با ایران ادامه می‌دهیم.

محمدرضا نجفی‌منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی با اعلام این خبر گفت: قرار بود نمایندگان این انجمن  به ایران سفری داشته باشند که در نامه‌ای این سفر موقتاً به تعویق افتاد؛ اما عده‌ای با انتشار ترجمه نادرست این نامه، خبر از قطع همکاری این انجمن با ایران دادند.

نجفی‌منش ادامه داد: در همین رابطه این انجمن در نامه‌ای رسمی به ما اعلام کرد که سفر نمایندگان انجمن قطعه‌سازان فرانسه به ایران لغو نشده بلکه به تعویق افتاده است.

او تصریح کرد: انجمن قطعه‌سازان فرانسه در نامه خود به ما، با اشاره به سابقه همکاری حدوداً دو دهه‌ای قطعه‌سازان فرانسوی و ایرانی تأکید کرده که این انجمن به همکاری خود با ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، پیش‌ از این برخی رسانه‌های خارجی اعلام کرده بودند که به دنبال خروج آمریکا از برجام، سفر نمایندگان انجمن قطعه‌سازان فرانسه به ایران لغو شده است.

در پی خروج خودروسازان فرانسوی از ایران، در هفته گذشته شایعاتی مبنی بر قطع همکاری انجمن قطعه‌سازان فرانسه با ایران هم منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای در محافل صنعتی داشت.

صنعت قطعه‌سازی ایران برعکس تبلیغات برخی خودروسازان بسیار پیشرفته است و درصورتی‌که مطالبات کارخانه‌های قطعه‌سازی به‌درستی و به‌موقع پرداخت شوند، این صنعت قادر خواهد بود ایران را از واردات هرگونه قطعه خارجی بی‌نیاز کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.