| کد خبر: 167855 |

ساخت عرشه آلومینیومی کاتاماران توسط متخصصان ایرانی

با اتکا به توانمندی و دانش متخصصان داخلی کشور طراحی، ساخت و نصب عرضه آلومینیومی کشتی کاتاماران در جزیره کیش انجام شد.

تین نیوز

با اتکا به توانمندی و دانش متخصصان داخلی کشور طراحی، ساخت و نصب عرضه آلومینیومی کشتی کاتاماران در جزیره کیش انجام شد.

به گزارش تین‌نیوز، در راستای حمایت از تولید داخلی و کالای با کیفیت ایرانی، صبح دوشنبه کشتیرانی کیش با اعتماد به جوانان و بکارگیری استعداد مهندسان ایرانی با طراحی، ساخت و نصب عرشه آلومینیومی کشتی کاتاماران توانایی و توانمندی متخصصان داخلی در عرصه صنعت را به نمایش گذاشت.

این سازه آلومینیومی با صرف بیش از ۶۰۰ نفر ساعت و تحت نظر کلاس طراحی و ساخته شد و طی ۴۸ ساعت بدون ایجاد وقفه در فعالیتهای بازرگانی شناور ، نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مراحل طراحی و بازدهی این سازه به شکل سه بعدی اجرا و بارگذاری های آن بصورت گزارش تنظیم و پس از تایید کلاس ، با رعایت دقیق نکات فنی مهندسی تولید شد.

ساخت و تولید عرشه جدید کشتی گوهر در کمترین زمان با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت توسط متخصصان کشتیرانی کیش موجب تحسین کارشناسان و مهندسان سازه های دریایی قرار گرفته است.

شرکت کشتیرانی کیش در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در سال ۹۷ حمایت عملی از ساخت کالای ایرانی را در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت کشتیرانی در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد.

این شرکت خیلی سریع بعنوان معتبرترین شرکت کشتیرانی در جزیره کیش برگزیده شد. ماموریت شرکت عبارتست از ارایه بهترین خدمات در بخشهای فراساحل – کشتیرانی و گشتهای دریایی و در این رابطه خدمات قابل ملاحظه ای به مسافران و شرکتهای تجاری ارایه می شود.

به گزارش مهر، نگرش به اصل ایمنی جان و مال انسانها و محافظت از محیط زیست راهبرد این شرکت کشتیرانی است.

در همین راستا و با توجه به توانمندی داخلی متخصصان ایرانی جوان سازی ناوگان، ایمنی خدمه ، مسافران و بار کشتی ها، توسعه گردشگری دریایی، توسعه خطوط جابجایی بار به کمک کشتی جدید ( RO RO ) مورد توجه جدی قرار گرفته است.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.