| کد خبر: 167854 |

◄ معرفی مدیر جدید روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

مدیر جدید روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای معرفی شد.

تین نیوز

در مراسمی با حضور معاون وزیر راه‌وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اعضای هیئت عامل، معاونین و مدیران این سازمان منصور فخاران به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی معرفی و از خدمات مدیر پیشین تجلیل شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه‌وشهرسازی و رئیس این سازمان، ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند و ماندگار ناصر رزاق منش مدیرکل سابق روابط عمومی در طول 14 سال مدیریت در حوزه روابط عمومی، اظهارکرد: حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در سازمان‌ها از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و مسئول روابط عمومی مسئول اطلاع‌رسانی به عموم مخاطبان و کاربرانی است که از خدمات آن سازمان به طور مستقیم و غیرمستقیم استفاده می‌کنند، به‌ویژه در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که طیف گسترده‌ای از مسئولین، رانندگان و راهداران تلاشگر خدمات اثربخش به جامعه ارایه می‌کنند و باید به خوبی انعکاس پیدا کند.

حسن نیا با اشاره به اهمیت ارزیابی از فعالیت‌های انجام‌گرفته در حوزه‌های مختلف افزود: اگر ارزیابی صحیحی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده صورت نگیرد، نقاط ضعف و مشکلات شناسایی نمی‌گردد و در آینده آسیب‌های زیادی به بخش حمل‌ونقل جاده‌ای و راهداری وارد می‌شود.

براساس این گزارش در این مراسم فرامرز مداح معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، صدراله بمانا مشاور رئیس این سازمان، قاسم باقری مشاور رئیس سازمان و جمعی دیگر از مدیران ستادی از اخلاق‌مداری، اشراف به کار و تخصص گرایی در حوزه روابط عمومی مدیرکل سابق روابط عمومی تقدیر کردند و خواستار ادامه این روند و موفقیت‌ها از سوی مدیرکل جدید روابط عمومی شدند.

ناصر رزاق منش مدیرکل سابق روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با سابقه بیش از 32 سال فعالیت در حوزه وزارت راه‌وشهرسازی و 14 سال سابقه فعالیت در حوزه روابط عمومی گزارشی از عملکرد موفق این حوزه در مجموعه وزارت راه و شهرسازی ارایه کرد و از رهنمودها و حمایت‌های معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در دستیابی به این موفقیت‌ها تقدیر کرد.

این گزارش حاکی است منصور فخاران مدیر جدید روابط عمومی نیز طی سخنانی به اهداف و برنامه‌های کاری در راستای ارتقای بهره‌وری در بخش و بهره‌گیری از مشارکت و همراهی سایر واحدها و دفاتر ستادی و استانی اشاره کرد.

گفتنی است در پایان مراسم، از سوی عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از خدمات ناصر رزاق منش مدیرکل سابق روابط عمومی که به کسوت بازنشستگی نایل شدند، تقدیر به عمل آمد و حکم منصور فخاران به عنوان مدیر روابط عمومی و مشاور سازمان ابلاغ گردید.

یادآور می‌شود منصور فخاران پیش از این در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان فعالیت داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.