| کد خبر: 167833 |

◄ چشم‌انداز راه‌اندازی بزرگراه‌ها و جاده‌ها در نیمه اول امسال

در نیمه اول سال جاری حدود ۷۰ کیلومتر راه و بزرگراه در کریدورهای شماره یک و ۱۰ به بهره‌برداری می‌رسد که در احداث این کریدورها، توسعه استان‌ها در حوزه اقتصادی، گردشگری، ترانزیتی و توسعه فرهنگی مناطق نیز مدنظر بوده است.

تین نیوز

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، گفت: یکی از رویکردهای اصلی در توسعه راه‌ها و بزرگراه‌ها توجه به تکمیل کریدورهای ترانزیتی کشور و اتمام هر چه سریع‌تر پروژه‌های واقع در این کریدورها از اهداف اصلی در حوزه راه‌ها و بزرگراه‌ها تعریف‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، محمدرضا کدخدازاده افزود: در نیمه اول سال جاری حدود ۷۰ کیلومتر راه و بزرگراه در کریدورهای شماره یک و ۱۰ به بهره‌برداری می‌رسد که در احداث این کریدورها، توسعه استان‌ها در حوزه اقتصادی، گردشگری، ترانزیتی و توسعه فرهنگی مناطق نیز مدنظر بوده است. 

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور یادآور شد: تا پایان شهریورماه ۷۰ کیلومتر از مسیرهای ترانزیتی واقع در کریدورها تکمیل می‌شود و در صورت تامین اعتبار موردنیاز و مساعد بودن شرایط جوی این میزان تا پایان سال دو برابر شده و شاهد تکمیل بیش از ۱۴۰کیلومتر راه و بزرگراه در کریدورهای مذکور هستیم. 

کدخدازاده تاکید کرد: بخشی از پروژه‌های در حال احداث در استان‌های هرمزگان و خوزستان واقع‌شده که شامل بخشی از بزرگراه شیراز ـ فسا ـ داراب ـ کهگم در استان هرمزگان و بهسازی راه‌های اصلی اهواز ـ رامهرمز ـ بهبهان ـ ماهشهر ـ هندیجان ـ دیلم و دارخوین ـ شادگان ـ خوردورق ـ ایذه ـ باغملک ـ هفتگل ـ نمره یک و کنارگذرهای شوشتر و دزفول در استان خوزستان است که قسمتی از آن‌ها نیز تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.