| کد خبر: 167795 |

لزوم توجه به جذب گردشگران خارجی در تبریز 2018

استاندار آذربایجان شرقی گفت : تبریز 2018 رویدادی جهانی است و باید تبلیغات با محوریت جذب گردشگران خارجی صورت گیرد.

تین نیوز

استاندار آذربایجان شرقی گفت : تبریز 2018 رویدادی جهانی است و باید تبلیغات با محوریت جذب گردشگران خارجی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مجید خدابخش امروز در جلسه هماهنگی رویداد تبریز 2018 خاطرنشان کرد : صرف تمرکز بر تبلیغات شهری برای معرفی این رویداد، منطقی به نظر نمی رسد .

لزوم توجه به جذب گردشگران خارجی در تبریز 2018وی گفت: اینکه هم اکنون تبریز میزبانی بسیاری از رویدادهای فرهنگی، ورزشی، علمی، اقتصادی بین المللی را دارد بهترین فرصت برای معرفی تبریز و جذب گردشگران است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود.

خدابخش بعد از استماع نکته نظرات اعضای حاضر این جلسه تاکید کرد: نارسایی هایی اعم از وضعیت راهها، علائم و تابلوها، سرویس بهداشتی وجود دارد که باید این نارسایی ها رفع شود.

وی در مورد مشکلات اجرای موسیقی زنده در غذاخوریها و مراکز اقامتی تبریز نیز گفت: هم اکنون براساس قانون برای 10 واحد در این خصوص مجوز صادر شده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز در این جلسه درباره اعتبارات پیش بینی شده برای رویداد تبریز 2018 گفت: در راستای اجرای برنامه های این رویداد ، با ابلاغ سازمان برنامه بودجه، 50 میلیارد تومان برای تملک دارایی، 18 میلیارد تومان جاری، 10 میلیارد تومان هزینه ای و 20 میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری برای تملک ربع رشیدی در نظر گرفته شده است.

آبدار همچنین از انعقاد تفاهنامه تاسیسات گردشگری با محوریت تخفیف خبر داد و گفت: طی این طرح هتلها 50 درصد و کفش تبریز مشمول 30 درصد تخفیف می شوند.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در تبریز با مجوز فعالیت شبانه صنوف مرتبط با گردشگری موافقت شده است و 23 صنف می توانند به فعالیت شبانه خود بپردازند.

بابایی مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در آذریایجان‌شرقی نیز گفت: در سه سال گذشته بیش از 300 هیات در قالب هیات های مختلف تحت عنوان تبریز 2018 پذیرش شده اند.

عیسی زاده قائم مقام صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در تشریح عملکرد این مرکز در اطلاع رسانی رویداد تبریز 2018 گفت: در معاونت خبر شبکه سهند 267 برنامه، در برنامه های تلویزیونی شبکه استانی 66 ساعت برنامه، در معاونت رادیو 71 ساعت برنامه و در برون مرزی 300 دقیقه برنامه با محوریت تبریز 2018 به روی آنتن رفته است.

الموسوی نماینده شهردار تبریز در رویداد تبریز 2018 نیز گفت: تمامی تلاش ها بر این بود که ردیف بودجه 2018 مستقل باشد که تاکنون 25 میلیارد تومان در این زمینه تخصیص یافته است.

تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.