| کد خبر: 167738 |

◄ انتقاد رانندگان خودروهای سواری کرایه از مبلغ بالای کمیسیون‌ شرکت‌ها

مسئول انجمن صنفی رانندگان سواری کرایه دزفول پیشنهاد داد برای کاهش میزان کمیسیون دریافتی شرکت‌های مسافربری از رانندگان، از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی اقدامی قانونی صورت پذیرد.

تین نیوز

مسئول انجمن صنفی رانندگان سواری کرایه دزفول پیشنهاد داد برای کاهش میزان کمیسیون دریافتی شرکت‌های مسافربری از رانندگان، از طریق نمایندگان مجلس، اقدامی قانونی صورت پذیرد.

به گزارش تین‌نیوز، علیرضا انصاری‌فر در شبکه‌های اجتماعی و در یک گروه تلگرامی مرتبط با فعالان بخش حمل‌ونقل مسافری جاده‌ای نوشت: مشکلی که در حال حاضر بیش از پیش خودنمایی می‌کند و خواستار پیگیری آن هستیم مربوط به مبلغ کمیسیون‌های دریافتی توسط شرکت‌های حمل‌ونقل است.

وی گفت: حمل‌ونقل عمومی در بخش مسافر با حضور شرکت‌های خصوصی مسافربری که اکثریت آنها در ترمینال‌های شهرداری و پایانه‌های حمل‌و‌نقل دفتری اجاره کرده‌اند، انجام می‌شود و این شرکت‌ها برای تردد مسافر به این مکان هیچ تلاش خاصی نکرده و نیازی به وجود آنها نیست.

این فعال صنفی افزود: حال سوال این است که کمیسیون این شرکت‌ها بر چه اساسی باید هنوز همان ۱۵ درصد به‌علاوه ۵ درصد عوارض شهرداری و جمعاً ۲۰درصد باقی بماند؟

انصاری‌فر اظهار کرد: باتوجه به افزایش قیمت افسار گسیخته لوازم یدکی و قیمت بالای خودروهای سواری کرایه و نیز تفاوت حق بیمه شخص ثالث بین سواری شخصی و کرایه (حدود ۵۰ درصد گران‌تر) و نیز این‌که هیچ یارانه و کمکی از طرفی هیچ ارگان دولتی برای رانندگان و مالکان سواری کرایه درنظر گرفته نمی‌شود، جا دارد برای کاهش درصد کمیسیون شرکت‌های مسافربری از طریق نمایندگان مجلس اقدامی صورت پذیرد تا شاید کمی از فشار روز افزون بر این قشر خدوم کم گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.