| کد خبر: 167613 |

◄ عرضه بدون واسطه لوازم‌یدکی کامیون‌ها برای کنترل قیمت‌ها

در راستای رفع کمبود‌‌ها و تنظیم قیمت در بازار، وزارت صنعت برای واردات بدون واسطه لوازم‌یدکی پرمصرف کامیون‌ها اعلام آمادگی کرده است.

تین نیوز

در راستای رفع کمبود‌‌ها و تنظیم قیمت در بازار، وزارت صنعت برای واردات بدون واسطه لوازم‌یدکی پرمصرف کامیون‌ها اعلام آمادگی کرده است. عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر افزود: همچنین با هماهنگی این وزارتخانه مقرر شد بعد از تعطیلات پیش رو، لاستیک باقیمت مصوب در پایانه‌های بار و مسافر عرضه شود.

حسن‌نیا یادآور شد: هنوز نوبت به جلسات مربوط به واردات لوازم‌یدکی میان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  و نمایندگان وزارت «صمت» نرسیده است و سر موعد مسائل مربوط به واردات لوازم‌یدکی موردبحث و گفتگو قرار می‌گیرند.

او از روند رو به رشد صدور بارنامه طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: فقط در یک روز ۱۱۶ هزار بارنامه صادر شد که حاکی از روند رو به رشد بارگیری در کشور است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، معاون وزیر راه و شهرسازی با قدردانی از تمامی فعالان بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ای که به‌طور مستقیم و غیرمستقیم جامعه‌ قابل توجه‌ای از جمعیت کشورمان را دربرمی گیرند و درعین‌حال به‌کل آحاد هم‌وطنان خدمت می‌رسانند، ابراز امیدواری کرد تا با ایجاد آرامش خاطر هرچه بیشتر و آسایش فکری آنان این خدمات افزایش یافته و این نقش همانند دوران گذشته چه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس و دوره های مختلف که تا امروز ادامه داشته، همچنان همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پا بر جا بماند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.