| کد خبر: 167553 |

امداد خودروهای غیرمجاز ساماندهی می‌شوند

ایجاد وحدت رویه در صدور مجوز فعالیت امداد خودروها و تمرکز آن در وزارت صنعت صنعت، معدن و تجارت اقدام بسیار مناسب و اثرگذاری است که باعث از بین رفتن برخی ناهماهنگی‌ها و تخلفات در این حوزه خواهد شد.

تین نیوز

دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو از برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی امداد خودروهای متفرقه و غیرمجاز خبر داد.

 به گزارش تین نیوز عباسعلی غیاثی ، اظهار کرد: در قانون سابق مجوز فعالیت امدادخودروها از سوی چند مرجع مختلف صادر می‌شد که این موضوع ناهماهنگی‌ها و مشکلاتی را در این حوزه ایجاد کرده بود.

وی با بیان اینکه اخیرا هیات دولت ماده ۳۱ آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو اصلاح کرد، خاطر نشان کرد: طبق قانون جدید وظیفه صدور مجوز و ساماندهی فعالیت تمامی شرکت‌های امداد خودرو به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است.

دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: ایجاد وحدت رویه در صدور مجوز فعالیت امداد خودروها و تمرکز آن در وزارت صنعت صنعت، معدن و تجارت اقدام بسیار مناسب و اثرگذاری است که باعث از بین رفتن برخی ناهماهنگی‌ها و تخلفات در این حوزه خواهد شد.

وی افزود: به عنوان مثال برخی امداد خودروهای متفرقه و غیرمجاز با شهرونندان تماس تلفنی برقرار کرده و اعلام می‌کنند که در صورت عدم خرید کارت اشتراک خدمات آنها جریمه خواهند شد در حالی که این موضوع اساسا کذب بوده است.

غیاثی با بیان اینکه به دنبال افزایش کلاهبرداری برخی امدادخودروهای غیرمجاز در این زمینه پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرده که کسی به دلیل نداشتن کارت امداد خودرو جریمه نخواهد شد تصریح کرد: علاوه بر این موارد اخذ هزینه‌های اضافی و استفاده از خدمات تقلبی و دست دوم از دیگر تخلفات برخی از امداد خودروهای متفرقه و غیرمجاز است که به زودی با مدیریت وزارت صنعت، معدن و تجارت در تهیه و اجرای دستورالعمل مربوطه، این موضوعات ساماندهی و مشکلات برطرف خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.