| کد خبر: 167419 |

◄ رکوردشکنی خط پنج مترو در اولین جمعه پس‌از بهسازی

حدود یک سال پیش خط پنج مترو تهران از صادقیه به گل‌شهر کرج که از سال 77 به بهره‌برداری رسیده بود برای انجام بهسازی و تعمیرات لازم در روزهای جمعه تعطیل شد.

تین نیوز

حدود یک سال پیش خط پنج مترو تهران از صادقیه به گل‌شهر کرج که از سال 77 به بهره‌برداری رسیده بود برای انجام بهسازی و تعمیرات لازم در روزهای جمعه تعطیل شد.

روز گذشته، اولین جمعه‌ای بود که مترو تهران کرج پس از بهسازی‌های لازم مجدداً شروع به سرویس‌دهی کرد و فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو با حضور در ایستگاه صادقیه از روند خدمت‌رسانی به مسافران بازدید کرد.

البته برخی مسافران از به‌روز نبودن تابلوهای اعلام زمان حرکت قطارها گله‌مند بودند. طبق اعلام تابلوهای مترو اولین قطار ساعت هشت صبح باید به حرکت درمی‌آمد که طبق برنامه جدید این قطار ساعت 8:15 به از ایستگاه صادقیه سمت کرج حرکت کرد.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو نیز با حضور در جمع خبرنگاران از رکوردشکنی سفر در اولین جمعه سرویس‌دهی در خط 5 مترو تهران و حومه خبر داد و گفت: پس از پایان فاز اول بهسازی خط متروی تهران و حومه شاهد استقبال زیاد مردم بودیم. به‌گونه‌ای که امروز در اولین جمعه بعد از پایان بهسازی خط 5 شاهد استقبال بالابودیم و بیش از 39 هزار مسافر در خط 5 مترو جابجا شدند.

او بابیان اینکه ایستگاه صادقیه با جابجایی 16 هزار و 519 مسافر در این روز بیشترین آمار جابجایی در خط 5 را کسب کرد، گفت: روز گذشته 6988 مسافر نیز از ایستگاه گل‌شهر به مقصد صادقیه از خط 5 مترو استفاده کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، نوبخت بابیان اینکه خط 5 متروی تهران جمعه‌ها از ساعت 9 تا 21:30 با فاصله حرکت هر 15 دقیقه یک قطار فعال است، گفت: مجموعه اقداماتی که در راستای بهسازی خط 5 انجام‌شده است سبب افزایش کیفیت خدمات و روان شدن حرکت قطارها می‌شود که در نتیجه موجب آسایش و افزایش رضایت مسافران می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.