| کد خبر: 167333 |

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد خبر داد:

◄ سرویس‌دهی 1600 دستگاه اتوبوس به شهروندان مشهدی در شب‌های قدر

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی مشهد از سرویس‌دهی 1600 دستگاه اتوبوس به شهروندان هم‌زمان با شب‌های قدر خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی مشهد، در خصوص سرویس‌دهی به شهروندان در شب‌های قدر بیان کرد: هم‌زمان با شب‌های قدر خیل عظیمی از شهروندان برای شرکت در این مراسم معنوی به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند که در این راستا سازمان اتوبوس‌رانی مشهد برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای زائران انجام داده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد، علی‌اصغر نیشابوری افزود: در این راستا شش پایانه موقت در اطراف حرم مطهر رضوی ایجادشده که این پایانه‌ها شامل چهارراه شهدا به سمت خسروی، چهارراه شهدا به سمت میدان شهدا، میدان بیت‌المقدس مسیر BRT، چهارراه خسروی به سمت چهارراه مدرس، پایانه گمنام و میدان شهدا جنب مسجد گوهرشاد است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی مشهد تصریح کرد: 49 مسیر موقت جهت جابه‌جایی مسافران از نقاط پرجمعیت شهر به سمت این 6 پایانه موقت ایجادشده است.

نیشابوری عنوان کرد: در مجموع طی سه شب مراسم قدر 1600 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس کار سرویس‌دهی را تا یک ساعت قبل از سحر انجام می‌دهند.

وی گفت: در این راستا یک‌شنبه 13 خردادماه مصادف با شب اول قدر 502 دستگاه اتوبوس، سه‌شنبه 15 خردادماه مصادف با شب دوم قدر 596 دستگاه اتوبوس و پنج‌شنبه 17 خردادماه مصادف با شب سوم قدر 502 دستگاه اتوبوس به شهروندان سرویس‌دهی خواهند کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.