| کد خبر: 167326 |

◄ سنگ‌پرانی به برخی کامیون‌ها در خوزستان

تردد کامیون‌ها در محورهای استان خوزستان به حالت عادی بازگشته است.

تین نیوز

تردد کامیون‌ها در محورهای استان خوزستان به حالت عادی بازگشته است.

غلام‌عباس بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری خوزستان با اعلام این خبر افزود: پس از اعتراضات صنفی  کامیون‌داران، در برخی از محورهای استان خوزستان به برخی کامیون‌ها که از تجمع خارج‌ شده بودند، سنگ‌پراکنی و یا از حرکت آنها ممانعت می‌شد.

بهرامی‌نیا ادامه داد: خوشبختانه با مطرح کردن موضوع در شورای تأمین استان و ورود دستگاه‌های امنیتی و همکاری فرمانداران، شرایط تردد کامیون‌ها در محورهای استان از دو روز گذشته به شرایط عادی بازگشته است.

او  با بیان اینکه در دو روز گذشته مشکلی در این خصوص گزارش نشده است، گفت: پیش‌ از این تعدادی موتورسوار و یا راننده خودروی شخصی که مشخص بود از سوی برخی اجیر شده‌اند، مشکلاتی را به وجود آورده و با پرتاب سنگ مانع حمل بار و حرکت کامیون‌ها می‌شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: استان خوزستان به‌اندازه شدت دیگر استان‌ها با مشکل تجمع کامیون‌داران مواجه نبود و تنها در دو شهر بهبهان و ایذه، کامیون‌داران بدون ایجاد مزاحمت تجمع داشتند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، بهرامی نیا اظهارکرد: در استان خوزستان قبل از مطرح‌شدن بحث اعتصاب افزایش کرایه به میزان ۲۰ درصد برای کامیون داران در نظر گرفته‌شده بود و این امر موجب شد تا در بندر امام  به‌عنوان مهم‌ترین بندر استان و کشور در بحث حمل‌ونقل، تجمعی صورت نگیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.