| کد خبر: 167324 |

◄ تحویل تاکسی‌های جدید با سیستم قطره‌چکانی ایران‌خودرو

طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده از دو هفته پیش با ثبت سفارش خودرو برلیانس با همکاری گروه خودروسازی سایپا آغاز شده است و قرار است محصول دیگر این شرکت با نام آریو نیز به این طرح اضافه شود.

تین نیوز

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از آغاز تحویل تاکسی جدید از سوی گروه خودروسازی ایران خودرو به صورت قطره‌چکانی تا اعلام میزن افزایش قیمت خودرو از سوی شورای رقابت خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مرتضی ضامنی با اشاره به مطلب فوق، افزود: طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده از دو هفته پیش با ثبت سفارش خودرو برلیانس با همکاری گروه خودروسازی سایپا آغاز شده است و قرار است محصول دیگر این شرکت با نام آریو نیز به این طرح اضافه شود.

وی با بیان این‌که «کار ثبت سفارش آریو پس از تعطیلات هفته آینده آغاز می‌شود»، تصریح کرد: در حال رایزنی با مراکز اسقاط هستیم تا فرآیند نوسازی شتاب بیشتری بگیرد و به همین منظور اقداماتی نیز صورت گرفته است.

به گفته ضامنی، با پیگیری‌های اتحادیه تاکسیرانی، اعلام شد که سازمان برنامه و بودجه مبلغ 180 میلیارد تومان در این حوزه اعتبارتخصیص داده است و با این تخصیص اعتبار ایران خودرو نیز تأیید کرد که 100 میلیارد تومان بدهی‌ معوق آنها در حال وصول است. بنابراین شرکت خودروساز قول داد که طرح نوسازی را در ابتدای ماه آینده به جریان بیاندازد و این حدود 4هزار و 500 نفری که در نوبت طرح معطل ماندند می‌توانند فرآیند نوسازی تاکسی خود را تکمیل کنند.
 
وی در ادامه صحبت‌هایش به مشخصات تاکسی برلیانس اشاره کرد و گفت:برلیانسی که برای این موضوع در نظر گرفته شده است مدل 230 دنده دستی با قیمت کارخانه‌ای حدود 43 میلیون تومان است اما به افرادی که متقاضی دریافت خودرو به صورت نقدی باشند مبلغ 20 میلیون ریال تخفیف داده خواهد شد و در غیر این صورت افرادی که از تسهیلات تاکسیرانی استفاده کنند نرخ خودرو این قیمت است.
 
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، با اشاره به اینکه از آغاز ثبت‌نام تاکسی برلیانس، این طرح متقاضیان زیادی داشته است، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل استقبال خوب از این طرح این است که تسهیلات این خودرو نیاز به ضامن ندارد و افراد می‌توانند با ارائه چک نیز خودروی خود را دریافت کنند. در ثبت‌نام‌ها نیز تابع زمان‌بندی و تفاهمی که با شرکت خودروساز منعقد شد، هستیم و انتظار این است که تا پایان ماه جاری ثبت نام 100 دستگاه تاکسی انجام شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    آیا تاکسی مدل ۸۷ رامیتوان بصورت نقدی تبدیل کرد

  • ماهرخ سلطان اشکوری 0 0

    الان ۶ماه هست در صف نوبت تاکسی سمند هستیم پول رو کامل واریزکردم قرار بود ۹۰روز تحویل بدهند چرا کسی پاسخگو نیست الان ۶ماه از جیب خرج میکنیم قسط داریم کرایه خونه داریم با این حال روز خدارو خوش نمیاد نون حلال در می‌آورد بخدا خسته شدیم اگه پلاک نمی‌کردند چرا پول گرفتن از مردم الانم ۶ماهذهست امروز یا فردا میکنید